Avatar billede flyveren Nybegynder
31. marts 2003 - 15:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Scrollpane component / scrollknap

Et hurtigt spørgsmål...

kan jeg få Scrollknappen på musen til at virke sammen med Scrollpane component´et(lol)

-flyveren
Avatar billede barklund Nybegynder
31. marts 2003 - 15:53 #1
Jeg tror nok at scrollhjulet aktiverer Key.isDown(4) på op og Key.isDown(5) på ned - så det skulle vel være muligt...
Avatar billede flyveren Nybegynder
31. marts 2003 - 15:57 #2
Hvordan får jeg så det til at virke sammen med "scrollpane"
Avatar billede mat Nybegynder
31. marts 2003 - 16:02 #3
Det kan nok godt lade sig gøre, men rygtet vil vide at det kun er i IE6 det virker. Men jeg har ingen konkret erfaring med det ejheller ret meget med de indbyggede components i flash mx.

Kilde:

http://forums.ultrashock.com/ff.htm?http://forums.ultrashock.com/forums/showthread.php?s=&threadid=14212&highlight=scroll+wheel

mvh mat
Avatar billede flyveren Nybegynder
31. marts 2003 - 16:09 #4
Det ser jo nok ud til at de kan få det til at virke.. men det kan vel ik være nok bare at smide java scriptet ind... man må skulle kalde de variablerne i flash eller hvad.. er det noget du kan gennemskue...

-flyveren ;P
Avatar billede pyroman Nybegynder
01. april 2003 - 16:37 #5
Her er en fuld guide til hvordan du bruger det til dit scrollpane...

http://www.philterdesign.com/blog/archives/000015.htm

Har ikke selv fået afprøvet den endnu fordi jeg lige nu sidder ved en imac uden flash og scroll wheel, men det ser fornuftigt ud.

*.Pyroman
Avatar billede flyveren Nybegynder
29. september 2004 - 17:37 #6
tak
Avatar billede barklund Nybegynder
29. september 2004 - 20:11 #7
En anden gang kunne du have sagt tak ved at bede om svar og uddele point til de retmæssige - selvom det er et gammelt spørgsmål ;)