Avatar billede manutd Nybegynder
31. marts 2003 - 13:52 Der er 7 kommentarer

Problem med værktøjslinie som er skjult

Hejsa.

Jeg kører Windows NT på mit arbejde, og har foruden min proceslinie også lavet en MS OFFICE PROGRAMLINIE, som lå oven over min proceslinie, hvor jeg havde lagt en masse icon´er for programmer osv.

Jeg kom ved en fejl til at slå 'Skjul automatisk' til for programlinien, hvorefter den forsvandt, og nu kan jeg ikke få den frem igen. Hvad går jeg.

Hvis jeg forsøger at tage egenskaber for min proceslinie får jeg følgende besked: 'Der er allerede en skjult værktøjslinie på denne side af skærmen'

Hvis jeg så flytter min proceslinie op øverst i skærmen kan jeg godt sætte proceslinien til skjul automatisk, men jeg kan stadig ikke få min værktøjslinie frem nederst på skærmen.

Hvordan får jeg den aktiveret igen. Nogen som har et bud?
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
31. marts 2003 - 14:00 #1
den ligger vel et eller andet sted i din start-menu...?
Avatar billede puha Nybegynder
31. marts 2003 - 14:19 #2
Tryk på 'windows' tasten, så kommer den frem
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
31. marts 2003 - 14:25 #3
puha> du har misforstået...
Avatar billede grafix Nybegynder
31. marts 2003 - 14:25 #4
I din startmenu er der et menupunkt der hedder Microsoft Office-værktøjer og her trykker du på Microsoft Office Programlinie... og den spørger som om du automatisk vil starte med programlinien...
Avatar billede Brian Moos Lindberg Praktikant
31. marts 2003 - 14:25 #5
det er ikke processbaren er der væk - det er office-værktøjslinien..
Avatar billede grafix Nybegynder
01. april 2003 - 13:37 #6
*Trommer i bordet og venter på point* *G*
Avatar billede grafix Nybegynder
15. april 2003 - 07:17 #7
Hvor bliver pointene af??