Avatar billede jeanpoul Nybegynder
31. marts 2003 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vuder Flash/html site2

mig igen http://www.extremreklame.dk/amati
ville være nice med noget feedback  :D
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 14:05 #1
Linkene/"knapperne" skal være MEGET tydeligere. Jeg var lige ved at overse dem, og de er jo temmeligt vigtige. Du kunne evt. lægge en diskret baggrundsfarve bagved hvert af linkene. Det ville også give en fin kontrast på siden.

Og så synes jeg du skulle overveje at lave "Main" om til noget Fru Jensen også fatter

DGP
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 14:08 #2
Jeg synes iøvrigt heller ikke så godt om, du bruger tekstlinks... Lav dem om til knapper - så er du mere sikker på brugeren kan ramme dem :)

"kontakt" skal være med stort ;)

DGP
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
31. marts 2003 - 14:17 #3
laver dem bare i noget stille og roligt flash