Avatar billede ahn Nybegynder
31. marts 2003 - 13:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvordan åbner jeg mine router porte!?

Hejsa!

Jeg har brug for at åbne følgende porte i min router:

port 6667 upd og tcp ud og ind

Jeg har en D-link 804 router, og ADSL internet med TDC som udbyder!

Hvis du gider tilføje mig til msn messenger eller icq og så bruge en time eller to på at forklare mig hvordan jeg gør, så tilføj mig eller svar mig her

MSN: ahn21@vf-supreme.dk
ICQ: 173535209

På forhånd tak

Andreas
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 13:18 #1
prøv at kigge forbi hjemmesiden http://www.dsl.faq.dk og kig lidt om han kan hjælpe dig....... det virkede for mig ;D
Hvis du ikke kan så kontakte TDC og høre om de vil åbene for de prote ;D
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 13:19 #2
hov!!!
det var http://www.dsl-faq.dk ;D
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 13:33 #3
Du skal skrive en bestemt ip til speedstream... kan sq ikk lige huske hvad det er for en.... brb så skal jeg se om jeg kan finde den
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 13:38 #4
har kigget mere på det og fandt nogle links som kan hjælpe dig frem:

http://www.dlink.dk/support/supportdb.asp
http://www.tuneld.com/index.asp?page=htm/icq/icqbug_dk.asp (icq)
www.syngre.frip.dk/eksperten/IIS_pdf.pdf (læs mere om hvordan man åbner porte)
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 13:39 #5
#doodoo.dk
Det er config som han skal skrive i start > kør... Og der efter skal skrive det default IP hans browser.
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 13:42 #6
lolda jeg kan blive ved ...heheh...
(men vil jo hjælpe folk ;D)

Hvis du ikke kan finde ud af det jeg har skrevet, så kig her http://www.eksperten.dk/spm/257130
der de ellers snakker om næsten det samme problem som dig.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. marts 2003 - 16:05 #7
så vidt jeg ved kan man ikke selv konfigurere TDC's routere, det er derfor der er så mange der har cybercity.. TDC tager 500kr for det og det kan tage 2 uger at få lavet...
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 16:37 #8
du kan godt, men det går helt an på hvordan du har bestilt o.v.s. Men du kan godt, og der er nogle TDC routere kan du ikke selv da det er lukket, men det er kun fx det er LEGO der betaler skidet!
Avatar billede ahn Nybegynder
31. marts 2003 - 19:40 #9
Tak for svarene..jeg er dog ikke blevet meget klogere :[ Hvis en eller anden sindsyg haj sidder og ved hvordan man gør, så add mig til icq/messenger plz! Jeg vil fandme have det her crap til at virke, har bikset med det i 6 months now!!!
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. marts 2003 - 23:01 #10
bare ring til TDC, og få dem til at gøre det, eller hjælpe.. det er det de er der til