Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 12:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad er bedste afspiller til Divx?

Nu har jeg kørt med Divx beta player i et stykke tid, men det er noget værre lort, og Win Media player kan ikke køre alle Divx film på trods af installation af Codec, er der er en bedre afspiller?
Avatar billede bentn Nybegynder
31. marts 2003 - 13:18 #1
Bsplayer virker fint hos mig.
www.bsplayer.org  version 0.85
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
31. marts 2003 - 13:57 #2
Jeg bruger Crystal player.
Den er lille og hurtig og så er den meget god til at håndtere, tekster m.m.
Avatar billede linex Nybegynder
31. marts 2003 - 15:47 #3
prøv at installere "Nimo codec pack" så virker de fleste divX filmer med Windows media player
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 16:46 #4
Den der Crystal player koster jo cash, med mindre man vil affinde sig med reklamer, men Bsplayer virker rigtig god.

NimoCodec er ok, men giver stadig problemer med forsinket lyd når man spoler.
Avatar billede bentn Nybegynder
31. marts 2003 - 17:34 #5
nej brug dog ikke Nimo Codec pack!
Den skaber til tider kage i det.

Brug Gspot (kun til avi'er) http://www.divx-digest.com/software/gspot.html
der kan du se hvilke codec's der er brugt, dem henter du så. søg på Google.com
Så du også sikker på hvilke codecs du har installeret.

vedr. lyd prøv, Tsunami Codec & Filter Pack. den understøtter også AC3
http://www.divx-digest.com/software/tsunami_pack.html

fjern Nimo igen!

tak for point :)
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
31. marts 2003 - 21:49 #6
Tak for ingenting.
Næste gang du kigger på en webside, så kan det betale sig at LÆSE hvad der står.
Crystal player er gratis, i normal udgaven, det er kun i prof udgaven hvor der skal lægges penge.............
:-((
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2003 - 00:36 #7
Flemming s b

Sorry, har lige kigget og fundet ud af at jeg var for hurtig ude, jeg prøver Crystal imorgen, og ser om den er bedre, så skal du nok få nogle point:)
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 16:13 #8
Det var den ikke,sorry
Avatar billede linex Nybegynder
11. april 2003 - 11:32 #9
prøv at installere "ACE mega codecs pack" den har Gspot og mange gode afspillere og mange mange codecs
Avatar billede linex Nybegynder
11. april 2003 - 11:35 #10