Avatar billede cyber_k Nybegynder
31. marts 2003 - 12:06 Der er 14 kommentarer og
5 løsninger

Program til Desktop Recording

Er der nogen som har kendskab til et godt program til desktop recording? Det skal være i en god kvalitet.
Desuden må det gerne være freeware, shareware eller en demoversion hvor jeg kan teste før jeg køber.

/Cyber_k

Ps. Ved det er mange point for et relativt let svar, men det er vigtigt :-)
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 12:09 #1
Du kan bruge: Ez Marco, det er kanon...
Søg efter det på google eller download.com... samt tucows.com
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 12:10 #2
det hele går an på hvad du skal bruge det til...
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 12:10 #3
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 12:10 #4
http://www.hyperionics.com/index.asp

- Jeg har desværre endnu ikke fået det testet ! Men prøv da :)
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 12:11 #5
nååå det er sådan man bruger den hjælp man får fra mig, hr' doodoo *GG*
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 12:11 #6
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 12:12 #7
hmmm impulze > du sagde bare macros... men jeg fortrækker HyperCam
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 12:14 #8
jaja eller noget...... bare (og luk NED for det icq lyd EHEHHEHE) ;D *GG*
Avatar billede aovergaard Nybegynder
31. marts 2003 - 12:14 #9
Jeg bruger hypersnap og er meget tilfreds. Et virkelig godt prg. http://download.com.com/3000-2192-10001242.html
Avatar billede cyber_k Nybegynder
31. marts 2003 - 12:45 #10
Takker for de hurtige svar. Jeg kigger lige på programmerne, og vender så tilbage. Men hold jer endelig ikke tilbage hvis I kommer på flere :-)

/Cyber_k
Avatar billede cyber_k Nybegynder
31. marts 2003 - 14:16 #12
Jeg synes ikke jeg har held med at få en specielt høj framerate - jeg ændrer det, men uden det har nogen effekt.....?
Lyder det som en fejl 40, eller er kvaliteten generelt ikke særlig høj på disse programmer?
/Cyber_k
Avatar billede geforce3 Praktikant
31. marts 2003 - 14:22 #13
SnagIT tager HELT ren kvalitet, et et eneste korn:)
Avatar billede cyber_k Nybegynder
31. marts 2003 - 14:23 #14
ok - så er det nok fra tastaturet og udefter den er gal. Jeg kigger lige på det igen, men når nok ikke at vende tilbage før i morgen.

/Cyber_k
Avatar billede geforce3 Praktikant
31. marts 2003 - 14:35 #15
Prøv at gå ind i options -> program preferences -> program options -> og sæt opløsningen op.
Avatar billede pondo Nybegynder
23. april 2003 - 15:39 #16
Camtasia Studio er det bedste jeg har prøvet.. slår snag it med flere længder.
nemt at bruge og ripper både lyd billede og mikrofon i et hvis man vil... kører flydende uden den store brug af ressourcer med høje opløsninger.

Pondo and out

ps kontakt mig via www.lord-pondo.dk hvor min mail er hvis du skal bruge det!
Avatar billede geforce3 Praktikant
05. juni 2003 - 02:37 #17
Lukketid?:)
Avatar billede cyber_k Nybegynder
27. juni 2003 - 15:11 #18
Det tror jeg. Jeg fandt ikke noget som var godt nok. Heller ikke betalingsprogrammer. Men for jeres indsats fordeler jeg pointene ligeligt.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. juni 2003 - 15:27 #19
Ok, men takker da for point alligevel:)