Avatar billede zeusdk Nybegynder
31. marts 2003 - 10:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brevkasse-script søges

Hej

Jeg søger et godt brevkasse-script... og jeg er ikke interesseret i et forum-script.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 10:53 #1
Hvad skal det kunde ?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
31. marts 2003 - 15:52 #2
Du kan bruge fx et ASP nyhedsscript med mulighed for at skrive kommentar. Så er "nyheden" spørgsmål og "kommentaren" er svaret.
De ændringer du skal lave er til at overse. Men det er selvfølgelig vigtigt, at du forhindrer mere end 1 "kommentar" (altså svaret)!

Der ligger et her: http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=273
Avatar billede zeusdk Nybegynder
31. marts 2003 - 19:15 #3
>let
Skriv gerne nogle links, så skal jeg nok finde ud af, om scriptet er relevant.

>peterkopi
Fint, jeg undersøger scriptet, men kender du ikke flere scripts?.... så jeg kan finde det bedste.
Avatar billede zeusdk Nybegynder
31. marts 2003 - 21:27 #4
>peterkopi
Jeg har nu testet scriptet og har fundet ud af, at det ligger for langt væk fra det brevkasse-script, som jeg skal bruge. Kender du bedre scripts?
Avatar billede peterkopi Nybegynder
31. marts 2003 - 23:24 #5
Nej, jeg kender o-v-e-r-h-o-v-e-d-e-t ikke nogle brevkasse-scripts!

Det svar jeg gav dig, var og er mit bedste bud. Selvfølgelig skal du lave en masse om. Det tror jeg sådan set slet ikke du kan slippe for - med mindre du altså får nogle til at lave hele scriptet for dig...
Avatar billede zeusdk Nybegynder
01. april 2003 - 15:40 #6
Ok, men så bliver jeg nødt til at lukke dette spørgsmå og prøve et andet sted.