Avatar billede mason Nybegynder
31. marts 2003 - 09:55 Der er 2 kommentarer og
6 løsninger

Konstruktib kritik af montana.dk

Et stort projekt er netop færdiggjort, og andres mening og
bedømmelse er nu en nødvendighed, for at rette og tilpasse
eventuelle fejl og mangler.

Sitet har mange undersider med diverse flashanimationer, lidt PHP
og andet, så jeg håber nogen vil give sig tid til at gå i dybden
og komme med deres uforbeholden mening!

www.montana.dk
Avatar billede sierradriver Nybegynder
31. marts 2003 - 10:03 #1
Jeg har desværre ikke tid til den helt store gennemgang, men det er helt sikkert et site jeg vil kigge nærmere på når tiden tillader det. Jeg synes at det virker meget harmonisk bygget op... Virkeligt lidt kræs for øjnene!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
31. marts 2003 - 10:46 #2
Meget ... meget flot ... eneste anke kan synes at være størrelsen af sitet, og dermed de små billeder ...men absolut en hel perfekt præsentionsside.

Kunne du ikke lave et eller andet med en cookie, så man istedet kunne vælge introduktionen når man kom igen, istedet for at skulle vælge den fra.

Pas på under events at få slettet arrangementer som er overstået.
Avatar billede azarion Nybegynder
31. marts 2003 - 11:39 #3
Meget flot site. Det eneste efter min mening er brugervenligheden af den menuen i bunden... Det er ikke lige en man opdager med det samme. Ellers kan jeg ikke lige komme på nogle andre ændringer :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. marts 2003 - 12:46 #4
Din intro er  møg lang syntes jeg, og den fortæller ikke rigtig noget om hvad det er de besøgende kan forvente. Efter min mening er en intro en præsentation af siden, men efter introen sad jeg stadig som et stort ?
Så noget tekst som fortæller hvad det er for noget ville være lækkert.

Ellers er jeg enig med de andre at selve siden er flot. Det er nogle spændende farver du leger med, samt en spændende opsætning som er blevet rimelig vellykket.

Der er også nogle  fede effekter som feks den hvor man kan se farverne osv.

Alt i alt  spændende side dog vil jeg kigge lidt på den intro.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. marts 2003 - 19:20 #5
Introen tager for lang tid at loade. Tænk lidt på de stakler der sidder bag en ISDN-forbindelse for slet ikka at tale om dem der bruger et 56 k modem (hvis der er flere af dem ;))

Introen er flot men ikke særlig sigende for hvad man kan finde på din side

Utrolig harmonisk og flot opbygget. Den side kan du godt være stolt af - wow :D
Dog er den grå tekst lidt svær at læse i 1152x864 - så bare en anelse mørkere ville gøre underværker

Meget proffe billeder af flot kvalitet.

Men hvad betyder de farver "kaffe", "fjord" osv - er det farver man kan vælge til ex reoler osv. ? - mja er det vel, fremgår jo af menuen farver ;)

De små flim-klip man kan hente under "web-tv" er tunge at hente. Havde ikke tålmodighed til at vente på de blev hentet - synd. Hvis du overhovedet kan optimere, så gør det, så de er hurtige at hente.
Synd du vælger de brugere fra der ikke min. sidder på en 256 linie

;) og du har husket at får tilladelse fra både Kodak og NBC til at bruge musikken - godt gået ;)

......er i det hele taget længe siden jeg har set en så flot side :D
Avatar billede marsman Nybegynder
02. april 2003 - 11:06 #6
Flot site... Den harmonerer fint med Montanas møbel-ånd, bud"skabet" er klokkeklart, introen er efter min mening alt for lang.

Eventsiden skal I dog have mere styr på, umiddelbart er det ikke sagen at læse om events fra:

Svends Møbler, Næstved:
Vandreudstilling ”Made by you” med åbent hus lørdag den 15. marts 2003....

- Når vi dd. skriver d. 3.4.2003 !!!
...ellers har jeg kun roser tilbage... Flot klaret!
Avatar billede marsman Nybegynder
02. april 2003 - 11:07 #7
Ups!

Retteles

- Når vi skriver d. 2.4.2003 !!!
Avatar billede wtd_nielsen Nybegynder
07. april 2003 - 22:32 #8
brugervenlighed>grafik
siden er flot ja, men er det virkelig det vigtigste? jeg synes der vægtes for meget på grafikken
Jeg havde lidt svært ved at se formålet med siden og menu-teksten er ikke tydelig nok. Prøv forestil dig en person som aldrig har hørt om Montana, tror du vedkommende vil blive længe på siden? smid eventuelt nyhederne hen på forsiden, husk at brugeren skal kunne se hvor og hvad vedkommende kan bruge siden til. Jeg havde skrevet "Om Montana" i stedet for "Virksomhed" og placeret den sidst i menuen. puha nu kan jeg ikke mere ;)