Avatar billede dmg Nybegynder
31. marts 2003 - 00:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gratis web plads

Jeg har fået etableret et kæmpe website og jeg er ved at løbe tør for plads. Jeg mangler et sted hvor jeg kan ligge alt det som folk uploader!!!

Det skal helst være gratis med mindre der er et ekstremt godt tilbud somewhere???

Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede popsy Novice
31. marts 2003 - 00:30 #1
Avatar billede popsy Novice
31. marts 2003 - 00:30 #2
Der er frit valg på alle hylder :)
Avatar billede dwal Nybegynder
31. marts 2003 - 00:31 #3
Hvor meget plads er der brugt nu? Hvad er siden til? Hvilke ting vil blive uploadet?
Avatar billede dmg Nybegynder
31. marts 2003 - 00:45 #4
Okay... Det lyder spændende... Jeg kigger på det med det samme ;)

Matrialerne der bliver uploadet er jpg, gif billeder... Der kan måske godt være frække billeder i mellem?
Avatar billede dmg Nybegynder
31. marts 2003 - 01:02 #5
hhhm... har prøvet og fandt etb par stykker ;-) men jeg skal lige vente på et par svar... Er der flere :)
Avatar billede habildgaard Nybegynder
01. maj 2003 - 23:57 #6
Avatar billede dmg Nybegynder
02. maj 2003 - 09:14 #7
jeg har fundet et godt tilbud hos freepaq. Det køber jeg. Ellers tak for indsatsen ;-)
Avatar billede popsy Novice
02. maj 2003 - 09:16 #8
hmm
Avatar billede dmg Nybegynder
02. maj 2003 - 09:49 #9
hey... tjek den ud. www.freepaq.dk det er genialt...