Avatar billede oyderke Nybegynder
30. marts 2003 - 22:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Web-shop

Hej,

Er der nogen der har en god ide til noget man kan sælge over nettet? Alle forslag modtages med glæde :0)

Mvh oyderke
Avatar billede ricky Nybegynder
30. marts 2003 - 23:19 #1
ja - men min idé er STOR STOR - og vil kræve en hel del sved og også lidt penge... så hvis du selv er den store projekt-koordinator og sidder inde med 4-5 superprogrammører samt et par super idé-mænd der kan få tingene til at ske og alle arbejder gratis (man skal yde før man kan nyde) - så bare kom an!
Avatar billede oyderke Nybegynder
30. marts 2003 - 23:25 #2
øhh ok.. men hvad er din ide?
Avatar billede ricky Nybegynder
30. marts 2003 - 23:50 #3
øhh... jeg er ret sikker på at du ikke får nogle særlig brugbare idéer herinde - hvad f..... havde du regnet med ?
Avatar billede kaptajnkemo Nybegynder
31. marts 2003 - 02:41 #4
nøj hvor lamt ricky.....
Gode ideer er som små børn, de skal fødes og udvikles.
Det nytter ikke vi alle sidder og venter på at det ultimative koncept dukker op på magisk vis.
Eksperten er et fantastisk at få sparring til sine tanker.
Men nok om det, lad os holde os til spørgsmålet.

Du kan jo ikke sælge hvad som helst. Du bliver nødt til at arbejde seriøst med det, ellers kan det være ligegyldigt.

Start med at tænke konceptuelt. Dvs. lad være at fokusere på hvilken vare/ydelse du kan sælge.

Tænk i stedet over hvad DU kan og hvorfor DU er bedre end de andre til netop det. Eller prøv at finde en vare/ydelse som matcher disse krav:

1. Jeg skal have et behov for varen.
2. Det skal være noget jeg tør/kan købe uden at have varen i hånden.
3. Varen skal være billig at indkøbe, og mulig at sælge med stor profit. Ellers har du måske ikke mulighed for ordentlig/rentabel administration (kundeservice, papirarbejde, marketing, salgsarbejde osv.)

Fortsæt endelig, og lad dig ikke afskrække af tåberne som tror at alting allerede er gjort, eller er umuligt.
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. marts 2003 - 07:12 #5
4. Det skal være en varer med få reklametioner. F.eks. en DVD bliver man sjældent nødt til at tage retur.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. marts 2003 - 09:58 #6
Hvis det var nemt, så kunne alle bliver millionærer i løbet af nul komma fem. ;-)

/per
Avatar billede sport Nybegynder
23. april 2003 - 04:48 #7
hVIS DU ER SERIØS MED DIN SHOP HAR JEG MULIGHED FOR AT HJÆLPE DIG MEGET DANSKE BEDSTE ENGROS PRISER PÅ ALT IT HARDWARE OG EN DEL SOFTWARE. MEN HARDWARE DELEN ER VI DANMARK´S BEDSTE. MEN LAD MIG HØRE MERE OM DINE IDEER, SÅ KAN VI EVT. TAGE EN SNAK.

Broker # 1
Avatar billede oyderke Nybegynder
23. april 2003 - 16:17 #8
Jeg har handlet med hardware før. Der er meget dårlig avance på hardware solgt over nettet.
Avatar billede masterfix Nybegynder
23. maj 2003 - 13:25 #9
Jeg har et parti varer der kunne sælges over nettet indenfor børnetøj. Har også domænenavnet der naturligt passer men kan ikke selv lave en webshop. Måske et samarbejde ?
Avatar billede oyderke Nybegynder
23. maj 2003 - 14:47 #10
Det lyder som en god ide. Jeg har tidligere udviklet en webshop (www.danguitar.dk og www.danguitar.com) som, med nogle ændringer, kunne bruges. Du kan kontakte mig på frederik@derketek.dk så kan vi snakke nærmere om det..
Avatar billede oyderke Nybegynder
10. august 2003 - 22:35 #11
lukket