Avatar billede dcgeek Nybegynder
29. marts 2003 - 19:35 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Voice i CounterStrike

Når jeg spiller CS over LAN og jeg snakker via headphones, så kan kun dem der er på samme hold som mig selv høre det, men ikke modstanderen. Hvordan laver man det sådan, at alle spillere kan høre hvad jeg siger?
Avatar billede popsy Novice
29. marts 2003 - 20:11 #1
Det kan du ikke, mikrofonen er sltid "teamsay" indtil du er død.
Avatar billede popsy Novice
29. marts 2003 - 20:12 #2
Brug adminsay hvis alle skal se hvad du skriver, men du kan ikke lave så alle kan høre dig, før de er døde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2003 - 20:21 #3
nemmerligski :) - ellers kan modstandern jo aflytte en evt. taktik fra jeres/deres side ;)
Avatar billede dcgeek Nybegynder
29. marts 2003 - 20:23 #4
Jammen jeg spillede da engang med en over nettet 1:1 hvor han snakkede til mig, og han var T og jeg var CT...
Det gik da fint nok...
Avatar billede popsy Novice
29. marts 2003 - 20:24 #5
Så var det over f. eks. gamevoice eller noget lignende, det kan, så vidt jeg ved, ikke lade sig gøre gennem CS, og jeg er efterhånden en erfaren gamer :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2003 - 21:12 #6
dcgeek har fat i noget...

jeg har lige prøvet det på en server - jeg var CT og kunne hør hvad T sagde... - skrev selvfølgelig ikke ipadressen ned :(
Avatar billede popsy Novice
29. marts 2003 - 21:44 #7
var det så ikke efter du var død?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. marts 2003 - 22:31 #8
nej :)
Avatar billede dcgeek Nybegynder
29. marts 2003 - 22:42 #9
hvordan kan det lade sig gøre???
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2003 - 13:05 #10
aner det ikke...
Avatar billede popsy Novice
30. marts 2003 - 13:07 #11
John> Var det så gennem gamevoice, eller et andet eksternt program?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2003 - 13:11 #12
nej - det var gennem CS voice... du ved ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2003 - 13:12 #13
altså almindeligt .... :) kan ikke forklare det bedre :D
Avatar billede popsy Novice
30. marts 2003 - 13:15 #14
Hmm, det har jeg aldrig oplevet. Men der må jo åbenbart være en eller anden adminserver ophævelseskommando så. Lidt tankevækkende, det kan da i stor stil bruges til snyd, det kræver jo bare at hjemmeserverens hold fjerner microfonmuligheden fra deres cs settings, og taler gennem et andet program så.

Så kan de aflytte taktik osv......
Spooky :)
Avatar billede ksm Nybegynder
30. marts 2003 - 18:18 #15
Jeg har også kunne snakke med det modsatte hold! Det er noget man skal skrive i consolen. Har selv skrevet det på et tidspunkt, men nu kan jeg ikke huske hvad jeg skrev!!!!
Avatar billede dcgeek Nybegynder
30. marts 2003 - 20:49 #16
hmmm... har fundet ud af hvad man skriver...  Det er:
sv_alltalk 1

Lukker.
Avatar billede popsy Novice
30. marts 2003 - 23:04 #17
hmm, den kan kun bruges hvis du er admin på serveren!