Avatar billede tulipan Nybegynder
29. marts 2003 - 14:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvordan fjerner jeg dette script der kommer på min skærm hele tid

der kommer hele tiden et script op hvordan får jeg dette væk, for jeg kan ikke aktiverer mine norton. Det er hvad den skriver....

" res://C:\PROGRA~1\NORTON~1\NAVUI.dll/navstats.htm "
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 14:57 #1
Start lige her:
http://housecall.trendmicro.com/ - online virusscan
Hvilket styresystem har du?
Når Housecall er færdig, så fortæl lige om den fandt noget, og hvad.
Avatar billede cdc Novice
29. marts 2003 - 14:58 #2
Avatar billede sqren Nybegynder
29. marts 2003 - 15:06 #3
Start --> Kør --> msconfig
Vælg Fanebladet "Start" Find norton og deaktiver den.
Avatar billede tulipan Nybegynder
29. marts 2003 - 21:16 #4
jeg har nu kørt en virus scan på trendmicro og den fandt dette her

WORM_BUGBEAR.A
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 21:19 #5
Her er vejledningen til at fjerne den.
Følg den nøje.
http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_BUGBEAR.A
Hvorfor tager du point selv, vil du ikke have hjælp?
Eller var det en fejl.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 21:22 #6
OK, ny bruger, jamen så velkommen til da.*S*
Vi er nogle stykker der har strikket en vejledning om brugen af Eksperten sammen, det ville glæde mig hvis du ville give dig tid til at læse den, og evt. komme med lidt kritik positiv eller negativ.
Den er her:
http://hermandsen.adsl.dk/expfaq.php - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede tulipan Nybegynder
29. marts 2003 - 21:25 #7
det var en fejl. Jeg ved ikke lige hvordan jeg bruger denne her side...
Avatar billede fromsej Praktikant
29. marts 2003 - 21:27 #8
Det er bl.a. derfor vi har lavet vejledningen. ;o)