Avatar billede hovsa Nybegynder
29. marts 2003 - 12:58 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Freepaq

Hej

Er der nogen her i Forummet der har erfaringer med
http://www.freepaq.dk/ ?? Synes det lyder rigtig billigt på grundlag af den ubegrænsede plads de tilbyder.

Gode som dårlige erfaringer søges.

Mvh
hovsa
Avatar billede saas Nybegynder
29. marts 2003 - 13:03 #1
Det fungerer, men de har ingen understøttelse af asp med forms o.l.
Avatar billede rtfm Nybegynder
29. marts 2003 - 13:06 #2
Ja. Jeg har ikke bare dårlige, men RIGTIG dårlige erfaringer med deres hosting. Godt nok var det da deres hosting var gratis, og jeg skal ikke kunne sige om de har ændret sig. Men på daværende tidspunkt, var deres service virkelig noget af det værste jeg har har oplevet. Derudover var deres servere ofte nede, og der var tit andre problemer, såsom at man ikke kunne komme i kontakt med sin database. Derudover ændrede de hele systemet, så de lige pludselig ikke stemte overens med det reglement, som jeg havde skrevet under på.

Så min konklusion er: Hold dig fra dem, med mindre de virkelig har skiftet standard!
Avatar billede rtfm Nybegynder
29. marts 2003 - 13:07 #3
Det burde måske have været et svar:)
Avatar billede hovsa Nybegynder
29. marts 2003 - 13:09 #4
Jeg venter lige lidt med at acceptere svar,--der skulle gerne komme lidt flere tilbagemeldinger :-))

Hvad er asp med forms ???
Avatar billede jacksleo Nybegynder
01. april 2003 - 11:40 #5
ikke nogen god ide
Avatar billede kimwitt Nybegynder
26. april 2003 - 23:43 #6
Jeg kan kun give rtfm ret i at det er en gang marmelade at være kunde hos freepaq. Jeg har lige opsagt det jeg havde hos dem pga. ustabilitet og dårlig service. Det er dog 3-4 mdr. siden jeg smuttede fra dem, men der sker vel ikke så meget for en web-hoster på så kort tid.
Avatar billede hovsa Nybegynder
27. april 2003 - 00:24 #7
Hejsa
Tak for jeres kommentarer. Gider i ikke lige alle 4  smide et svar ind, så fordeler jeg lige point imellem jer.

Hilsener og Tak
Hovsa
Avatar billede kimwitt Nybegynder
27. april 2003 - 02:33 #8
Håber det var svar nok til at holde dig fra det :-)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. april 2003 - 02:36 #9
har nu selv brugt freepaq til et par sites i nogle år, det er rigtigt at det har kørt ustabilt, men efter de har ændret koncept, har jeg ikke oplevet ustabilitet, så herfra vil jeg ikke sige at du skal holde dig fra dem...

og desuden for man jo ikke mere end man betaler for, uanset hvor man handler
Avatar billede rtfm Nybegynder
27. april 2003 - 03:10 #10
Her har du så dit svar!
Avatar billede rtfm Nybegynder
27. april 2003 - 03:12 #11
Som jo ikke var et svar, men en kommentar.
Her er svaret!