Avatar billede madsbjoern Nybegynder
29. marts 2003 - 10:50 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Valg af webhotel?

Hejsa

Er der nogen som har et godt råd til valg af udbyder af webhotel? Mine krav er: ASP, Access, Wap og selvfølgelig nogle af de gængse komponenter (upload, email osv.) - og så må det også godt være billigt.

Jeg har den opfattelse at der findes mange useriøse udbydere af webhoteller - senest bestilte jeg et hos webdomain.dk og det gik i vasken da de simpelthen ikke svarede på nogle af de mails jeg sendte. (Bare lige en lille advarsel om det firma ;o)

På forhånd tak for svaret!

Mads
Avatar billede frewald Nybegynder
29. marts 2003 - 11:16 #1
jeg kan kun anbefale scannet - de er ikke de billigste men meget prof.
Avatar billede and.vang Nybegynder
29. marts 2003 - 11:18 #2
www.cliche.dk giver et udemærket og meget billigt webhotel, der også opfylder dine krav. Jeg har brugt det til to domæner i et års tid nu og er alt i alt godt tilfreds. De har haft nogle startproblemer og har af og til været nede, men det er vist ved at være væk nu. Det er ikke verdens hurtigste webhotel, men det får man jo heller ikke til en femmer om måneden...

Mvh Anders :)
Avatar billede jakki Nybegynder
29. marts 2003 - 11:24 #3
Jeg ville vælge www.secnet.dk de er billige og kvaliteten er i top det samme er servicen

ellers er der www.webpartner.dk de er også gode
Avatar billede nyrup Nybegynder
29. marts 2003 - 14:13 #4
www.gullestrup.net - har jeg selv gode erfaringer med. Stabile og hurtige og fsv. angår support

Ellers prøv en søgning på en af søgemaskinerne til webhoteller, f.eks. www.find-webhotel.dk og/eller www. webhostpriser.dk
Avatar billede keysersoze Guru
30. marts 2003 - 14:32 #5
jeg har hotel hos d-hosting.dk, da jeg syntes de andre (de billige) var blevet lige en tand for ustabile, og så er d-hosting billige og hurtige med support.
Avatar billede keysersoze Guru
30. marts 2003 - 14:33 #6
men hov... d-hosting kører med php og ikke asp, så glem lige mit svar :)
Avatar billede madsbjoern Nybegynder
30. marts 2003 - 15:32 #7
Ok, tak for svarene allesammen - vil kigge lidt på de forskellige bud og så tage stilling.

Nu håber jeg at jeg er lidt mere heldig med mit valg af webhotel denne gang ;-)

Mvh Mads