Avatar billede jly Nybegynder
15. november 2000 - 08:20 Der er 7 kommentarer

fejl med netværks printer

Hej jer har lavet et nætværk med 8 computer, problemet an jeg ikke kan printe ud? jeg kan godt finde finde printert osv. men ved status inde in printer står personen der er ved at printe ud med status ikke tilgængelig, hvad helvede gør jeg.
Avatar billede hj_hoberg Nybegynder
15. november 2000 - 08:23 #1
Er det NT eller andet ?
Er printeren tilgængelig (SHARED) for netværksbrugerne ?
Avatar billede jly Nybegynder
15. november 2000 - 08:29 #2
nej det er windoze 95 og alle har fuld retigheder over alt også printer
Avatar billede martinmic Nybegynder
15. november 2000 - 08:55 #3
som hi hoberg siger (jeg tror at der er det han mener) Har du husket at klikke på printerikonet, og delt den????
Avatar billede martinmic Nybegynder
15. november 2000 - 08:57 #4
og hvad bruger du... bruger du en printerhub(server)(enlille boks) Eller bruger du en computer som printerserver?
Avatar billede lazac Nybegynder
15. november 2000 - 09:41 #5
Har du husket at tillade andre at bruge \'din\' printer? Med andre ord har du slået fil og print-deling til under netværks-egenskaberne?
Avatar billede spoof Nybegynder
15. november 2000 - 14:44 #6
Hvilken printer er der tale om, og hvilken driver benytter du?

Prøv at bruge en generisk driver (win95 standard driver - ikke dem fra fabrikanten af printeren) på de maskiner, der tilgår printeren over nettet.
Avatar billede jly Nybegynder
18. december 2000 - 10:51 #7
Jeg har gjort alt, men intet virker, jeg har bået prøvet, med computer, og den lille box, så nu håber jeg på der er nogen der kan hjælpe. Jeg har vist glemt at det virker hvis jeg afinstallere scanneren, samt farveprinteren som alle også har adgang til.