Avatar billede xantom Nybegynder
28. marts 2003 - 18:14 Der er 10 kommentarer og
5 løsninger

Vuder 381.dk

http://www.381.dk/test.htm
Alt (konstruktiv) kritik velkommen.. Osse ros hvis i har det..
Det er kun et foreløbligt forslag til layout så linksene virker ikke endnu, så det behøver i ikke brokke jer over..
Avatar billede donwang Nybegynder
28. marts 2003 - 18:18 #1
ZzZzZzzzzzzzzzzzzzzz...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2003 - 18:18 #2
Flot - men irriterende bred...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. marts 2003 - 18:19 #3
ehmn den er for bred! virkelig irriterende at skulle scrolle til højre sys jeg
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
28. marts 2003 - 18:19 #4
ævvv for lang som :(
Avatar billede mjl Nybegynder
28. marts 2003 - 18:25 #5
...syn's scrollet til højre er meget sjovt - behold det - alt skal ikke være ens!!! :o)
Avatar billede abpdk Nybegynder
28. marts 2003 - 18:26 #6
Hvis alting endelig skal være popups, ville det være rart hvis det var den samme popup! Ellers meget pæn (og bred). Den kunne dog godt klare en smule farver uden nødvendigvis at ændre hele designet.
Avatar billede anne_mette Nybegynder
29. marts 2003 - 00:12 #7
Jeg synes, det er nogle fede farver - meget stilrent og smagfuldt... Og det med bredden er lidt overraskende - på den gode måde.

Men jeg er klart enig i det med den samme pop-up.

Ydermere synes jeg, det ville være rart med i det mindste dit navn på første side... Og måske en kort beskrivelse - det virker altid appetitvækkende på mig. Fordi der intet navn stod - og på grund af billedet af pigen, troede jeg først, der stod en kvinde bag. :)
Avatar billede abpdk Nybegynder
29. marts 2003 - 00:25 #8
Når scrollbaren udgør en så væsenlig del af designet (med mindre man har en meget stor skærm ;), kunn den også godt klare at blive shinet lidt op. Prøv f.eks. at tilføje følgende til din <head>-sektion:

<STYLE type="text/css">
  body {
    scrollbar-face-color: #f8f6f7;
    scrollbar-highlight-color: #c8c6c7;
    scrollbar-3dlight-color: #f8f6f7;
    scrollbar-darkshadow-color: #c8c6c7;
    scrollbar-shadow-color: #f8f6f7;
    scrollbar-arrow-color: #336699;
    scrollbar-track-color: #ffffff;
  }
</STYLE>
Avatar billede dalli Nybegynder
29. marts 2003 - 00:27 #9
Meget kedelig, for lang brede brug istedet layer eksempelvis.
ja og sæt scrollbar style på ligesom "abpdk" foreslår.

/Daniel  Kjær
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
29. marts 2003 - 10:48 #10
http://www.381.dk/test2.htm er klart bedre :D
Avatar billede fangel Nybegynder
30. marts 2003 - 11:10 #11
horz. scroll er ikke fedt, jeg skal også scrolle horsontalt, selvom jeg køre med en 21" skærm...
hvis du kan, så også lav det så man ikke skal lave vandret scroll...

se punkt 3 på denne side: http://www.useit.com/alertbox/20021223.html) som reference... og nu du er på siden, så se lige punkt 6 også... ;)

Morten
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
31. marts 2003 - 12:29 #12
skønt :D
lige mig det der
keep going
Avatar billede mjl Nybegynder
04. maj 2003 - 10:56 #13
Host...
Avatar billede xantom Nybegynder
25. juni 2003 - 02:00 #14
whoops.. havde helt glemt jer.. tak for hjælpen..
Avatar billede mjl Nybegynder
25. juni 2003 - 16:42 #15
:o)