Avatar billede ak27 Nybegynder
28. marts 2003 - 11:12 Der er 3 kommentarer

min pc går i stå/ (siden kan ikke vises)

Hallo.
Er der nogen derude der kan hjælpe på problemet? jeg har installeret AZamor- my E-trust.jeg har både fået firewall og virus program, det fungerer fint. Lige indtil jeg fik ADSL. Så går maskinen ned efter 30-45 min.
Så må jeg genstarte, så kører den igen 30-45 min. Jeg kunne godt tænke mig firewall-antvirus- i samme pakke.Jeg bruger min postkasse en hel del,så det er vel nødvendig med virusprogram? Hjælp mig
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. marts 2003 - 11:19 #1
Tror ikke på at det har noget at gøre med ADSL. Prøv lige at tjekke din pc for virus http://www.pandasoftware.com/activescan/

Og du har fuldstændig ret, man kan ikke køre uden et fuldt opdateret virusprg. når man er på Nettet. Det kan man jo godt, men så skal man også regne med at få virus ind på maskinen. Der er flere småprg. som er gode at installere. Prøv lige at granske denne side godt, der er mange gode råd. http://www.spywarefri.dk
Avatar billede aovergaard Nybegynder
28. marts 2003 - 11:31 #2
Et godt bud på firewall og antivirus i en pakke er Norton Security 2002. Jeg har aldrig haft problemer med denne pakke sammen med XP. Har aldrig prøvet den du har så jeg ved ikke om det kan være den som er et problem for dig, men det burde det ikke være.
Avatar billede langbein Nybegynder
28. marts 2003 - 22:40 #3
Tviler på at det med virus eller firewall å gjøre. Noe, ett eller annet er feilkonfigurert eller det kan være et program som ikke er kompatibelt med XP eller dt operativsystemet du kjører. Har vært borte i programmer (PC TV) som tilsynelatende har kjørt greit men som plustelig og nå og da har fått XP til å havarere.