Avatar billede sammy Nybegynder
28. marts 2003 - 09:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange kan man være til en datafagtekniker svendeprøve???

Er der nogen der ved hvor mange man kan være i den gruppe, hvor man skal aflevere det afsluttende projekt?? Har hørt at man max. kan være fire og min. tre. Stemmer dette eller har nogen været ude for at man kan være to eller evt. fem???

Mvh Sammy
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. marts 2003 - 09:42 #1
Så vidt jeg ved er man kun 2 personer... har vi da fået af vide på skolen
Avatar billede namnam Nybegynder
28. marts 2003 - 09:43 #2
En af mine venner, car oppe sammen med en anden så de var 2 ( siger sig selv). SÅ jeg tror at det er 2.
Avatar billede sammy Nybegynder
28. marts 2003 - 09:51 #3
ok, nogen der har hørt om en femmands-gruppe??
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. marts 2003 - 09:57 #4
nope, aldrig
Avatar billede sammy Nybegynder
28. marts 2003 - 09:58 #5
ok, tænkte jeg nok...
Avatar billede robotten Praktikant
28. marts 2003 - 12:36 #6
Indskudt fra højre:
Fem er også for mange, uanset hvad. Erfaring siger, at 3-4 er bedst til gruppe opgaver. Mht. til dit spm. ved jeg det ikke, vil bare lige blande mig lidt *s*