Avatar billede micsto Nybegynder
28. marts 2003 - 07:58 Der er 7 kommentarer

Vis billede

Jeg oplever ofte, at jeg ikke får vist små ikoner og bannere, når jeg browser med IE 6.0 sp1. Først når jeg "højreklikker" og vælger "vis billede", vises ikonet eller banneret. Ikke noget større problem, men alligevel irriterende.

Kan det være en eller anden script checker i antivirus der ikke tillader at de vises automatisk? Er der et godt bud på en løsning?

system: win xp sp1, Zone Alarm, Kaspersky Antivirus.
Avatar billede exp Juniormester
28. marts 2003 - 08:18 #1
Prøv at slette dine temporary internet files (midlertidige internet filer)
Avatar billede timealert Nybegynder
28. marts 2003 - 08:35 #2
Jeg oplever det samme. Der er flere spørgsmål på E om det samme, men ingen af dem jeg har set (mange) har fundet en løsning på problemet :(
Avatar billede micsto Nybegynder
28. marts 2003 - 23:59 #3
Jeg sletter ofte temporary internet files , så de ikke ligger og fylder, men det hjælper heller ikke :(
Avatar billede lukej Nybegynder
09. april 2003 - 19:06 #4
Gå op i vis og aktiver verktøjslininen hyberlinks.
Tryk nu på pilene, og tryk der efter på Toggle Images, det har hjulpet for mig, men det er nok stadig en god ide at slette temp. en gang i mellem.......
Avatar billede exp Juniormester
27. maj 2003 - 10:58 #5
Lukketid?
Avatar billede exp Juniormester
07. juli 2003 - 19:26 #6
HVorfor afviser du mit svar? Fandt du en anden løsning?
Avatar billede micsto Nybegynder
07. juli 2003 - 19:27 #7
Jeg har på fornemmelsen, men er ikke sikker, at opdateringen SP1 kan være "trouble-makeren". Kører foreløbig fint efter formatering og alt installeret , men uden SP1. Pyha...what a challlange!