Avatar billede bailey Nybegynder
27. marts 2003 - 21:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pause skræm

Hejsa gutter & gutinder c",)

Jeg skal aflevere min opgave på mandag og mangler stadig en del, som jeg nok vil komme til at bruge det meste af weekenden på at programmere.
Så jeg tænkte om på om der ikke er en venlig sjæl ude i det danske land, som tilfældigvis har noget kildekode liggende på en pause skræm, som aktiveres efter et givent antal min., som han/hun gerne vil dele !

Ja, jeg ved godt det er en ekstrem svær opgave på derfor er der selvfølgelig også maksimum point til et godt svar !
Avatar billede disky Nybegynder
27. marts 2003 - 21:15 #1
http://www.iseran.com/Win32/Apps/JavaSaver/

Der er en du kan downloade med source kode og det hele.
Avatar billede disky Nybegynder
27. marts 2003 - 21:17 #2
Avatar billede disky Nybegynder
27. marts 2003 - 21:18 #3
Største problem med model 1 er at den er skrevet til J++ som anveder microsoft specifikke klasser.

Men det kan bruges som eksempel, så man får en ide om hvad man skal gøre.
Avatar billede bailey Nybegynder
28. marts 2003 - 12:49 #4
Hej disky

Kanon lækker matrix pauseskræm... c",)
Tusind tak for hjælpen !
Avatar billede disky Nybegynder
28. marts 2003 - 13:10 #5
Det var skam så lidt :-)

Held og lykke med projektet.