Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Popup vindue helt fra starten

Hejsa

Jeg har ikke så meget check på Javascript så jeg vil gerne ha en "opskrift" på et popupvindue helt fra bunden.

Det skal poppe op ved klik på et link..

Mvh. Mark
Avatar billede ahv Nybegynder
27. marts 2003 - 18:25 #1
<a href="#" onclick="window.open('side.html','hej', 'height=300,width=400,status=no,toolbar=no,location=no,menu=no,resizeable=no,scrollbars=no')">Åben</a>
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:26 #2
Hvorfor kan jeg ikke kopiere dit script?? Får kun halvdelen??
Avatar billede ahv Nybegynder
27. marts 2003 - 18:26 #3
Du skal sætte href til # da den jo ikke skal skifte side.
onclick ja, den udfører som navnet siger sig selv en handling når der bliver klikket på linket.
window.open: åbner et vindue og alt mellem ( og ) er så hvad dette vindue skal indeholde.
Avatar billede ahv Nybegynder
27. marts 2003 - 18:27 #4
<a href="#" onclick="window.open('side.html','hej','height=300,width=400,status=no,toolbar=no,location=no,menu=no,resizeable=no,scrollbars=no')">Åben</a>
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:29 #5
Formidabelt, takker det virkede med det samme takker...;o)
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:30 #6
Griner, for nu skulle jeg gerne kunne skrive tekst i det, ellers er det jo ikke meget værd.