Avatar billede janeamil Nybegynder
27. marts 2003 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværk ( HuB )

Jeg sidder med 4-5 pc'er og alle er koblet på min hub
Hvordan share jeg så noget de andre kan bruge/downloade for min pc1
Avatar billede krsk Nybegynder
27. marts 2003 - 15:41 #1
du skal oprette en brugerkonto til dine "gæster" derefter skal du dele en given mappe som de så kan mappe via sti-finder og bruger din ny oprettet mappe.

Du kan formodentlig dele en mappe ved bare at højreklikken på den.
Avatar billede krsk Nybegynder
27. marts 2003 - 15:42 #2
ny oprettet brugerkonto selvfølgelig
Avatar billede janeamil Nybegynder
27. marts 2003 - 15:44 #3
nej for alle er ikke xp de er windows 2000, og de sidder jo i en hub, ikke en computer, da er mange da skal bruge
Avatar billede krsk Nybegynder
27. marts 2003 - 16:00 #4
Øhhh jeg forstår ikke hvad du mener..."de sidder jo i en hub"

Det er intet med det at dele en mappe eller WInXP og Win2k rettigheder at gøre.

Kan du være lidt mere specifik?
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2003 - 16:55 #5