Avatar billede hp20s Nybegynder
27. marts 2003 - 13:31 Der er 7 kommentarer

Displaystørrelse

Jeg vil gerne vide, hvorledes jeg kan ændre størrelsen på programvinduet, da jeg ønsker at vise nogle matricer på skærmen, der er større end standard vinduet tillader (hvis jeg bare skal have et acceptabelt antal decimaler med).
Avatar billede jpk Nybegynder
27. marts 2003 - 13:36 #1
Under Windows kan du fx bruge MoveWindow eller SetWindowPos...
Avatar billede hp20s Nybegynder
27. marts 2003 - 13:39 #2
Har jeg ikke mulighed for i c++ koden at definerer hvor stort skærmbilledet skal være?
Avatar billede jpk Nybegynder
27. marts 2003 - 13:44 #3
Det er svært at sige uden at vide om koden er ren Win32 eller MFC eller..?
Avatar billede hp20s Nybegynder
27. marts 2003 - 13:46 #4
Tja... det ved jeg intet om, ved dog at jeg har lavet koden i Borland C++ Builder 5,0 hvis det kan hjælpe???
Avatar billede pwd Nybegynder
30. marts 2003 - 22:29 #5
Prøv at kopier de #include linier som er i dit source kode. Det kan fortælle os om det er ren win32 eller MFC. Der er nemlig forskel.
Avatar billede tam Nybegynder
31. marts 2003 - 00:42 #6
pwd: han siger at koden er laver i borland cpp-builder, så det er nok hverkan win32 eller mfc, men nærmere vlc ;)
Avatar billede tam Nybegynder
31. marts 2003 - 00:44 #7
Så vidt jeg husker fra mine delphi dage (delphi1 og 2) var der en width og en height property på en form, du kan bare sætte dem pr. runtime, skulle virke fint...