Avatar billede aeae Nybegynder
27. marts 2003 - 13:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Onchange

Hvordn får man overført parameter ved hjælp af en evnethandleren onchange, så man kan bruge parameteren til at søge i databasen
Avatar billede medions Nybegynder
27. marts 2003 - 13:30 #1
En mulighed kunne være at have en lille skjult IFrame, hvor der  heletiden bliver lavet forspørgelser til for hvert bogstav der bliver tastet i feltet. Og så idet der bliver fundet et resultat i databasen (iframen) bliver der skudt et layer til den oprindelige side som så viser resultatet...

//>Rune
Avatar billede aeae Nybegynder
27. marts 2003 - 13:57 #2
Er det muligt at få en kode stump som belyser det???
Avatar billede medions Nybegynder
27. marts 2003 - 14:17 #3
well, det er ik' så meget :-)
Det kommer jo helt an på hvordan du har bygget din side op!

Men det kunne evt. være:

<script>
  function search(char) {
      document.iframenavn.location= char;
  }
</script>

<input type="text" onkeydown="search(this.value);">

og så er det bare fra IFramens side at kalde denne side igen og skrive til den med noget innerHTML

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
18. april 2003 - 23:33 #4
?