Avatar billede cogito Nybegynder
27. marts 2003 - 11:44 Der er 1 kommentar

prompt for password skal sættes til blank -> hele domænet

Hej.

Jeg har et Windows 2000 netværk, 2000 servere og 2000 klienter.

Mit problem/udfordring er, at jeg gerne på alle klientpc'erne/alle brugerne vil have, at maskinen SKAL undlade at promte for kendeord, når maskinen kommer ud af standby. Jeg er klar over, at settingen finder under Control Panel -> Power Configuration. Men, jeg vil gerne sætte den som standard til en værdi for alle brugere. Dvs. værdien blank.

Jeg har forsøgt forskelligt i registry, men uden held.
Jeg har gennemsøgt Group Policy, men uden held.

Hvordan er det lige, at jeg sætter den værdi. Er det en værdi i registry? Meget gerne f.eks. ved brugerlogin/at det chekkes ved hvert brugerlogin.

Mvh.
Peder
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. april 2003 - 01:39 #1
blot et gæt, har det noget med det at gøre der under sikkerhedsindstillinger hedder "tillad ikke at seneste navn vises i logonbilledet"??