Avatar billede tondering Nybegynder
27. marts 2003 - 10:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Synkronisering mellem stationær og håndholdt.

Jeg har en håndholdt PC (IPAQ 3950).

Jeg har installeret Active Sync 3.5 på pc'en.
Første gang jeg etablerer forbindelse, efter installation af active sync, foretages der en synkronisering, men når sætter den i cradlen (der forbinder via com2 porten) anden gang, får jeg svaret at den kun er gæst(guest). Hvad kan der gøres for at synkronisere, for jeg kan jo godt hente filer immellem de 2.

Jeg ved godt det er mange point og at det kan være let for nogle at svare men for mig, er det altså svært nødvendigt at få det til at du'.
Avatar billede mafio Nybegynder
27. marts 2003 - 10:55 #2
Bruger du win XP ?
Avatar billede tondering Nybegynder
27. marts 2003 - 11:03 #3
Nej WIN95(jeg ved godt den er gammel)
Avatar billede ffn Nybegynder
27. marts 2003 - 11:34 #4
Du har prøvet at tage pda´en ud af cradlen. Lavet soft reset, og derefter sætte den i cradlen?

jeg ville nok opdatere til 3.6 inden jeg piller ved for meget

http://www.microsoft.com/mobile/pocketpc/downloads/default.asp

bagefter ville jeg taget et kig på active syncs hjælpe side
http://www.microsoft.com/mobile/pocketpc/support/help/activesync.asp
Avatar billede ffn Nybegynder
27. marts 2003 - 11:35 #5
Avatar billede csuperman Nybegynder
27. marts 2003 - 12:31 #6
Har du lavet et partnership mellem pc og pda?
Avatar billede tondering Nybegynder
27. marts 2003 - 13:01 #7
Det er lykkedes at etablere et partnership ved installationen, men når jeg så anden, tredje osv. gang sætter den i cradlen, laver den også en connection, men kun som guest.