Avatar billede pham Nybegynder
27. marts 2003 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wine

Jeg har engang brugt en grafisk wine config, men kan ikke huske hvad den hed??? håber der er nogle der kan hjælpe...

PS. det var ikke noget eksternt program, men et der hørte med i wine pakken jeg brugte...
Avatar billede megalas Nybegynder
07. april 2003 - 22:12 #1
codeweavers wine har vis nok grafiske wine config ---> www.codeweavers.com
Avatar billede megalas Nybegynder
07. april 2003 - 22:13 #2
ellers findes der noget der hedder winetools der vis nok også kan en masse grafisk lir med wine.