Avatar billede tommyf Nybegynder
27. marts 2003 - 08:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lille og stort pc-kørekort

Hejsa,

Jeg søger et link til dem, der står for pc-kørekort-uddannelserne.
(Jeg forsøger at finde ud af om det er nødvendigt at tage det lille pc-kørekort før man tager det store).
Avatar billede kenp Novice
27. marts 2003 - 08:55 #1
Læs her ang. pc-bruger

http://www.rhs.dk/voksen_udd/PC-korekort/PC-korekort_indl.htm

du kan læse mere her www.rhs.dk (kig på menuen i højreside)
Avatar billede kenp Novice
27. marts 2003 - 08:55 #2
ups var et svar
Avatar billede msbw Nybegynder
27. marts 2003 - 08:58 #3
http://dansk-it.dk/default.asp?id=186

så må du se hvor meget du kan bruge :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. marts 2003 - 09:04 #4
kenp >> Vil du venligst oprette et spørgsmål og give de 30 points til msbw?
Det link du gav var bare til et af de mange testcentre. Det var ikke det jeg søgte. Det var www.dansk-it.dk jeg skulle have fat i, men jeg trykkede desværre forkert.
Avatar billede kenp Novice
27. marts 2003 - 09:33 #5
Men det svarede da stadigvæk på dit spørgsmål om du skulle tage det lille før det store!!!

tjoo jeg kan da godt oprette et spørgsmål til ham.
Avatar billede kenp Novice
27. marts 2003 - 09:35 #6