Avatar billede wowereit Nybegynder
27. marts 2003 - 07:52 Der er 4 kommentarer og
5 løsninger

sydlyd.dk --> nyt design

vil i lige vudere min side www.sydlyd.dk :)
Avatar billede timealert Nybegynder
27. marts 2003 - 07:56 #1
jeg har desvæære ikke så meget tid til at kigge, men du skal nok give din siden en bg-farve eller mønster... :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. marts 2003 - 07:57 #2
(1) Meget enkel og overskueligt design

(2) Det giver en lidt sjov effekt at du har skrevet noget med stort og andet med småt i banneret. Hvad forestiller det, det der er lige efter dk, synes umiddelbart bare at du skal fjerne det, for det forvirre.

(3) Din side kommer let til at virke lidt flydende, og jeg synes du skal prøve at samle det lidt, ved at lægge en lille tynd ramme uden om.

(4) Så bryder jeg mig heller ikke om "v'et", du starter med i sætningen, det hører mere hjemme i bøger end på nettet.

(5) En fin menu, der er let at anvende
Avatar billede jensendk Nybegynder
27. marts 2003 - 07:58 #3
menuen falder lidt igennem,  skiller sig for meget ud. Navnet på forsiden er understreget, hvilket får en til at tro at man kan klikke på det for at sende email, også virker det forkert at den venstre søjle e låst fast i afstanden. Galleriet virker ikke.. PHP fejl

Men ellers en god side... Enkel, klart budskab
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. marts 2003 - 08:00 #4
Er enig med timealert. den hvide farve kommer ofte til at virke meget stærk. prøv at finde en anden farve: www.colorschemer.com - jeg ville finde en mørkere nuance af den hvide, men den må ikke blive for mørk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. marts 2003 - 08:12 #5
Avatar billede miss-g Seniormester
28. marts 2003 - 00:01 #6
Den almindelige colorschemer virker ikke mere:

Her er en ny adresse:

http://www.boogiejack.com/schemer.html
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. marts 2003 - 09:10 #7
miss-g >> Hvorfor virker colorschemer ikke, jeg har ingen problemer med at bruge den!
Avatar billede anne_mette Nybegynder
29. marts 2003 - 00:20 #8
Jeg er enig med Jakobclausen i, at grafiken efter .dk er forvirrende at se på. Jeg kan heller ikke se, hvad det ligner.

Er blåt firmaets signatur farve? Ellers synes jeg måske de gule nuancer minder mere om et lys firma.
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
31. marts 2003 - 12:31 #9
kan ikke så godt lide overskriften [ banner ]
jeg lægger mest mærke til menu'en den skulle du nok tone lidt ned