Avatar billede trazz Nybegynder
26. marts 2003 - 20:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Remote desktop + tv out

Ved ikke om dette er den rette kategori men håber da nogen ser og kan hjælpe =) .. jeg har min stationære computer sat op med windows XP og tv out.. det smarte kunne så være at bruge min bærbar til at styre windows xp .. men når jeg connecter og kan styre det hele forsvinder tv out funktionen .. Nogen der ved hvordan man kan styre det remote ? ..
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2003 - 21:53 #1
Har du prøvet med et andet tv-out program på den stationære? Ved ikke om det kan være noget der, men det ville jeg da lige ha' prøvet.
Avatar billede kenp Novice
26. marts 2003 - 22:06 #2
nej når du bruger remote desktop, så bliver du logget ud af systemet ! ellers er det fjernsupport du bruger!

Hvis det er fjernsupport, så er det fordi du i engeskaberne for dit skærmkort skal bruge klon, og sætte skærmopløsningen til 800 * 600
Avatar billede trazz Nybegynder
13. juni 2003 - 11:44 #3
løste problemet ved at droppe remote styre funktionen i xp og bruge programmet TightVNC ..