Avatar billede rones Nybegynder
26. marts 2003 - 20:33 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

cda.

Hver gang jeg propper en CD i D-drevet er det .cda filer i stedet for audio (eller mp3). Og når jeg så prøver på at brænde en kopi af cd'en kan den ikke brændes på grund af det er .cda! Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede dalli Nybegynder
26. marts 2003 - 20:39 #1
du skal ikke adde filerne du skal kopiere hele cd'en...
hvias jeg forstår ret :D
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. marts 2003 - 20:44 #2
Prøv lige at uddybe.
Hvilket program bruger du? osv.
Avatar billede msbw Nybegynder
27. marts 2003 - 09:01 #3
rigtigt... du skal lave en kopi en direkte kopi af cd'en
Avatar billede rones Nybegynder
29. marts 2003 - 10:46 #4
Jeg kopier jo også cd'en, men den kan ikke, da det er det forkerte medie... Kan det være et program på puteren, der gør et eller andet? Måske OpemMG Jukebox (minidisc porgram)?
Avatar billede rones Nybegynder
29. marts 2003 - 10:47 #5
OpenMG Jukebox
Avatar billede rones Nybegynder
29. marts 2003 - 12:59 #6
???
Avatar billede rones Nybegynder
29. marts 2003 - 13:25 #7
????
Avatar billede msbw Nybegynder
29. marts 2003 - 20:00 #8
Jeg er ikke sikker på jeg er helt med nu... Hvil du have dine filer som mp3 ??
I så fald kan du bruge CDex www.cdex.n3.net ...

Eller hvis du bare skal kopiere CD'en kan du bruge NERO Burning ROM http://www.nero.com ...
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 12:57 #9
Jeg har et program der laver audio til Mp3 og jeg bruger Nero! Men der er noget galt med mediet på cd'erne. D-drev ikonet er ikke længere det sædvanlige logo som det normalt er - istedet er logoet for mit minisdisc prog. OpenMG Jukebox. Når jeg doibbeltklikker på d-drevet sker der ikke andet end WinAmp bliver åbnet med alle sangene....
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 15:43 #10
??????!!!!!
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 16:42 #11
?
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 17:42 #12
Jeg har et program der laver audio til Mp3 og jeg bruger Nero! Men der er noget galt med mediet på cd'erne. D-drev ikonet er ikke længere det sædvanlige logo som det normalt er - istedet er logoet for mit minisdisc prog. OpenMG Jukebox. Når jeg doibbeltklikker på d-drevet sker der ikke andet end WinAmp bliver åbnet med alle sangene....
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 18:05 #13
Når jeg dobbeltklikker på D-drevet (hvor logoet for mit MiniDisc prog. er - OpenMG Jukebox), kommer sangene frem som Mp3 filer, selvom der står det er en Audio CD. Det er Open MG Jukebox programmet der gør et eller andet, sådan jeg ikke kan brænde. Jeg har lige slettet HELE programmet (ikke en skygge tilbage af det), men symbolet på D-drevet er stadig det samme - ikke noget har ændret sig!
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 18:20 #14
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 18:35 #15
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 19:13 #16
Jeg har lige tilføjet et par pont...
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 19:13 #17
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 20:26 #18
Flere point...
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 20:36 #19
Lidt flere point... I kan se billedet lidt længere oppe ved at trykke på linket...
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 20:42 #20
Fler point.. Nu er der 45 point...
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 20:58 #21
50 point.. der vil ikke blive tilføjet flere point!!
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 21:20 #22
55... vil der overhovedet ikke blive tilføjet flere ;)
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 21:22 #23
Ikke nogen der kan hjælpe? Skal jeg uddybe det noget mere, eller flere point? HJÆLP MIG NU!!!!!!!!
Avatar billede geforce3 Praktikant
30. marts 2003 - 21:27 #24
Ja det må du gerne:) Funktioner -> mappeindstillinger -> filtyper -> find cda, så kan du lave den om ved at trykke på skift.
Du kan også bare højreklikke på nummeret og vælge "åbn med" og "brug altid dette program" Det du vil?
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 21:32 #25
Det er egentlig ike det der er problemet. Problemet er at jeg ikke kan kopiere en cd, da OpenMG Jukebox, gør et eller andet som I kan se på billedet. Jeg vil bare kopiere en cd direkte til en anden. Ikke noget med at convert til Mp3 eller WAVE...
Avatar billede rones Nybegynder
30. marts 2003 - 21:52 #26
?
Avatar billede msbw Nybegynder
31. marts 2003 - 08:00 #27
Så brug NERO... der kan du jo kopiere cd'en ved at den lægger et image på harddisken og derefter brænder den ud på en cd, hvis du kun har et drev i din computer... Hvis du har to drev, kan du jo vælge at kopiere den direkte...

Hvis ikke det er det svar du hvil have, så tror jeg desværre ikke jeg kan hjælpe dig...
Avatar billede rones Nybegynder
31. marts 2003 - 14:30 #28
JEG BRUGER NERO!!! Har du egentlig kigget på billedet? Og jeg har kopieret masser af cd'er, men nu kan jeg ikke mere, da mit MiniDisc prog. gør et eller andet, som I kan se!!! MEN DET ER BARE MÆRKELIGT DET GØR DET, NÅR JEG HAR SLETTET PROGRAMMET!
Avatar billede rones Nybegynder
31. marts 2003 - 16:18 #29
???????????
Avatar billede rones Nybegynder
31. marts 2003 - 16:19 #30
Skal jeg lave flere screenshots af problemet?
Avatar billede rones Nybegynder
31. marts 2003 - 16:44 #31
...
Avatar billede rones Nybegynder
31. marts 2003 - 18:54 #32
......
Avatar billede rones Nybegynder
31. marts 2003 - 20:10 #33
Skal jeg lave flere screenshots af problemet?
Avatar billede msbw Nybegynder
01. april 2003 - 07:59 #34
Der er ikke mange der har lyst til at hjælpe dig, når du bliver ved med det pis.
Avatar billede rones Nybegynder
01. april 2003 - 15:02 #35
Ved det. Men jeg har virkelig burg for hjælp... Måske ville det hjælpe hvis jeg re-booter min computer (eller hvad det hedder)...
Avatar billede rones Nybegynder
01. april 2003 - 17:13 #36
Jeg har lige re-bootet min puter, men ikke nogen forskel... :(