Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. marts 2003 - 16:23 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Billede der fader fra en farve til en anden. 100 p.

Der skal laves et baggrundsbillede der fader fra en farve til en anden.

Jeg giver dog også point for forslag til hvilke farver det kunne være! Jeg ved bare at hvis skal kunne passe ind! Hvid tekst og hvide kanter på tabeller fx.

Hvilke farver/hvem kan lave et billede der fader fra, fx., orange til grå?! Begge dele udløser point! :)
Avatar billede azarion Nybegynder
26. marts 2003 - 16:39 #1
Altså bare sådan her? www.zoomirc.net/v2/fade1.jpg
Du forklarer det ikke så godt... Hvis det ikke er det du mener, så forklar lige igen tak :)
Avatar billede azarion Nybegynder
26. marts 2003 - 16:39 #2
Jeg kan sagtens lave det i højere opløsning hvis det er det :)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. marts 2003 - 16:43 #3
Altså, det er sådan noget :) Jeg skal bare lige have nogen farver.. Skal lave helt andet design til min side forstår du... :) Jeg prøver lige at se med opløsningen! :)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. marts 2003 - 16:47 #4
Kan du godt lave 3 til?! Bare dreje billedet 3 gange og gemme efter hver gang du har drejet billedet (90 grader sæ'fø'lig) og jeg du skal nok få point! Kan bare ikke forestille mig det hvis det kun er en ramme... :)
Avatar billede azarion Nybegynder
26. marts 2003 - 16:53 #5
sagtens, hvor stort skal det være? Altså, hvor mange pixels?
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. marts 2003 - 16:58 #6
Årh, dammit... Har lidt travlt.. www.potterworld.tk kan du ikke lave nogle ca... Plz! Har mega travlt lige nu.. skal til sportkamp!! .:)
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. marts 2003 - 21:43 #8
Okay, de skal være meget mindre!! I banneret ser jeg kun orange, ligesom den venstre frame! Den højre og den nedre frame ser jeg kun gråt! :)

Jeg ved ikke hvor jeg kan se pixels på frames?!
Avatar billede azarion Nybegynder
26. marts 2003 - 21:53 #9
du kan bare lave dem mindre selv... størrelsen betyder intet.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
27. marts 2003 - 15:22 #10
Hm... :? Så gør jeg det.. Men jeg kan altså ikke vide godkende dit svar før i weekenden eller tirsdag næste uge, da jeg har rimelig travlt for tiden!
Avatar billede azarion Nybegynder
31. marts 2003 - 11:03 #11
finder du ud af noget ?
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
31. marts 2003 - 14:34 #12
Okay, jeg har ikke haft tid, men har dog prøvet hurtigt at sætte billederne som baggrund! De går altså uden for rammerne! De.... Er ikke helt i rammerne... Jeg kan kun se noget af dem. Hvorfor?? :(
Avatar billede azarion Nybegynder
03. april 2003 - 11:21 #13
altså... du bedte om nogle billeder. Det har du fået... Du angav ingen størelse, og prøv at forklare lidt nærmere hvad du mener. Det du spørger om til sidst skal du nok oprette et andet sted...
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
03. april 2003 - 18:00 #14
Okay, det var også lidt hjernedødt af mig! Jeg har ikke haft tid, da jeg har haft en engelsk stil, en dansk stil og nu en historie opgave for!

Altså, det jeg beder om at du laver billederne mindre da de ikke bliver i rammerne! :)

Men vent lidt, jeg har som sagt ikke haft tid til at prøve ordentligt, så rust dig med tålmodighed! :(

/BikerBirk
/It's a bad day to die in!
Avatar billede azarion Nybegynder
04. april 2003 - 17:12 #15
Men giv mig en størrelse hvis de skal være mindre...
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. april 2003 - 15:17 #16
Ellers tak for hjælpen, vil lave helt nyt design! :)

/BikerBirk
/It's a bad day to die in!
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
17. april 2003 - 15:17 #17
Svar
Avatar billede azarion Nybegynder
21. april 2003 - 18:47 #18
ehm - så har jeg brugt en masse tid på det. Så vil du ikke alligevel og giver dig selv point..