Avatar billede danny3000 Nybegynder
26. marts 2003 - 15:26 Der er 2 kommentarer

baner til counter strike

jeg har downloadet en bane til counter strike, fra hallife.dk den hedder de.simpsons eller såden noget. hvad skal jeg nu for at spille den, og jeg har winzip.
Avatar billede exp Juniormester
26. marts 2003 - 15:41 #1
Starte med at spørge det rigtige sted :o)

Enten:
www.fedespil.dk
www.gamle-spil.dk
games.jubii.dk
www.dailyrush.dk

Eller ihvertfald i kategorien "Fri debat"

Bare til oplysning
Avatar billede freefrag Nybegynder
11. maj 2003 - 20:43 #2
hey.
hvis du har download det så får du et par filer den ene skal ind i mappen "maps" og den anden ind i sound den 3. i mappen cstrike så den 4. i env som ligger i gfx så tror jeg det var det men det kommer helt ad på hvilke filer du har