Avatar billede tv2 Nybegynder
26. marts 2003 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook - Problemer med at lukke/disconnect postkasser

Hej

Situationen er den:

1. Outlook 2000 på DA Windows 98 SE
2. Problem med at kunne lukke / frakoble postkasser

Beskrivelse:
Outlook'en skal åbne en postkasse tst - men desværre åbner den også 2-3 andre postkasser ..... kan ikke få dem disconnectet på nogen som helst måde.

Kontrolpanel --> Post --> Der er problem-kontiene ikke angivet nogen som helst steder!

Intet virker - Kender nogen en fiks metode så den "glemmer" alle de andre postkasser og kun åbner den ene som er nødvendig dvs. tst - som den bliver bedt om!
Avatar billede plex Nybegynder
26. marts 2003 - 17:14 #1
Hej.

Jeg har godt nok kun den engelske version, men gør følgende:

* Gå ind under "Tools" (funktioner på dansk)

* Vælg mail fanebladet.

* Tryk egenskaber/properties ud for den respektive konto.

* Fjern hermed det nederste flueben:
  Include this account when receiving mail or synchronizing.

Denne postkasse vil hermed ikke blive inkluderet under næste mail modtagning.

Cheers!
Avatar billede tv2 Nybegynder
27. marts 2003 - 07:59 #2
Hej Plex

Ja, det ville sikkert fungere hvis vi ikke havde exchange.

De postkasser jeg mener, er Exchange postkasser, andre brugere på netværket.
Avatar billede tv2 Nybegynder
10. maj 2003 - 15:36 #3
Hej igen

Ved godt det er længe siden spørgsmålet er postet, men er der virkelig ingen der kan hjælpe med problemet.

Outlook åber andre exchange brugeres mapper, til trods for at ikke er angivet nogen steder. Har forsøgt at fjerne dem, men intet lykkedes.

Kan man bede outlook om at "glemme"/nulstille totalt. Har nemlig forsøgt afinstall og geninstall.
Avatar billede tv2 Nybegynder
11. august 2003 - 11:09 #4
Har desværre ikke fået et brugbart svar på dette spørgsmål.

Er senere blevet foreslået Funktionen - "find og ret fejl..." i menu Hjælp.
Det må jeg prøve.

Lukker og slukker.
Avatar billede tv2 Nybegynder
11. august 2003 - 11:09 #5
Ups....

Har desværre ikke fået et brugbart svar på dette spørgsmål.

Er senere blevet foreslået Funktionen - "find og ret fejl..." i menu Hjælp.
Det må jeg prøve.

Lukker og slukker.