Avatar billede conehead Nybegynder
26. marts 2003 - 14:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere nimo codec

jeg har nu forgæves forsøgt at installere nimo codec såvel
build 8 som build 9 beta. Jeg har forsøgt samtlige installationstyper. Jeg får følgende meddelelser om at filerne ikke er tilgængelige for skrivning.....

WINDOWS\system32\msvcr70.dll
WINDOWS\system32\L3CODECP.ACM
Avatar billede kenp Novice
26. marts 2003 - 14:37 #1
start med at fjerne dem fra systemet.

Genstart så

Indstallere den igen (uden af have åbnet mediaplayer m.m.eller have det haft åbent)
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2003 - 14:58 #2
Nimo er en rigtig dårlig ide at installere. Hvad er det du vil afspille? Gængse codec jeg har installeret er:

DivX 3.11
DivX 5.02
Xvid ??
AC3 codec

Alt det andet bras i Nimo skal du ikke rigtig bruge til noget.
Avatar billede shoots Nybegynder
26. marts 2003 - 15:59 #3
well problemet er nu ikke nimo codec som sådan ... tror du skal læse den readme der dukker op inden du kan trykke inastall deri står noget lignende dette: at der er to lyd codecs der vil konflicte hvis du vælge at installere begge(vælg en eller to fra af disse (bemærk deres navne)) + at den installere en matrox g400 driver som du ikke må instalere hvis du ikke har sådan et kort (VIGTIGT!!) ellers skulle det virke
Avatar billede vialli09 Praktikant
27. september 2003 - 01:56 #4
Før du installerer nimo skal du først FLYTTE de ovenstående filer fra mappen(bare på skrivebordet), så inst. du nimo og flytter filen tilbage, så skulle det gerne virke