Avatar billede snook Nybegynder
26. marts 2003 - 11:30 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med Merak Mail Server

Hej.

Jeg har et problem med min Merak Mail Server, den vil godt sende post og logge på og sådan, men den vil ikke modtage post, hvad kan der være af problem?
Avatar billede weje Nybegynder
26. marts 2003 - 11:39 #1
Har den kørt, så det er et nyopstået problem eller har den aldrig kørt. Hvad har du af forbindelse? Lyder lidt som et SMTP problem, men er lidt svært at svare på uden detajler om din opstilling.

/Weje
Avatar billede snook Nybegynder
26. marts 2003 - 11:57 #2
den har kørt, men så gik min router i stykker og jeg har fået en ny og kan ikke få den til at køre. Jeg bruger tiscali's smtp server, og den virker fint når jeg sender til andre.
Avatar billede weje Nybegynder
26. marts 2003 - 12:04 #3
Så ligger problemet sikkert i opsætningen af den nye router og ikke i Merak

/Weje
Avatar billede kdys Nybegynder
26. marts 2003 - 13:15 #4
snook >> du har dig nogle problemer med dine mailserver :-)
du har vel ikke overvejet at få noget kvalificeret hjælp ??
Avatar billede snook Nybegynder
26. marts 2003 - 13:34 #5
jeg har åbnet port 110 tcp og det samme med port 25... det skulle vel være det den skulle bruge.
Avatar billede kdys Nybegynder
26. marts 2003 - 14:28 #6
snook >> det er samme problem som du havde med din Mdeamon :-)
Avatar billede snook Nybegynder
26. marts 2003 - 14:49 #7
nej, jeg har åbnet for de rigtige porte.... denne gang tjekkede jeg ekstra godt :)
Avatar billede kdys Nybegynder
27. marts 2003 - 13:18 #8
Undskyld jeg spørger, men hvorfor har du skiftet mailserver ??
Avatar billede waingro Nybegynder
12. november 2003 - 15:28 #9
har du NAT'et til din PC's LAN IP?