Avatar billede dixiboy Nybegynder
26. marts 2003 - 09:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk

Hjælp jeg leder efter en program der kan trække data ud fra en harddisk der er fuck up.

Jeg kan ikke finde nogle der sælger de slags programmer.
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. marts 2003 - 09:39 #1
Der findes http://www.webattack.com/get/pcinspector.shtml som er gratis, jeg har aldrig prøvet det men det skulle være godt..
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. marts 2003 - 09:40 #2
Eller... hvis det er fordi den er brændt af, og det ikker pga. virus eller andet så kan du ikke sådan lige få det tilbage, måske www.ibas.dk kan men det er dyrt
Avatar billede pip3 Nybegynder
26. marts 2003 - 11:00 #3
Min harddisk kunne ikke finde 11 gb, efter noget partitionering som ikke var så smart. Så købte jeg et program herfra: http://www.restorer2000.com/,
den fandt alle de manglende filer. I demoudgave kan den kun restore filer på max 64 kb.Men du kan da prøve demoudgaven og se om dine filer ikke ligger der alligevel. Held og lykke