Avatar billede tams Nybegynder
26. marts 2003 - 07:21 Der er 3 kommentarer

Meget mærkeligt problem i netværkspil i Raven-shield

Hej. Jeg er begyndt at spille Raven Shield over netværk, men nogen gange begynder den at lagge helt vildt, men mest kun ét bestemt sted i banen, og det er kun når jeg spiller over internet.
Det lyder meget mærkeligt at det kun er et sted men det er desværre rigtigt. Derfor ved jeg ikke om det er hardware- software- eller netværksfejl. Nogen der har prøvet det samme, eller nogen der kan hjælpe, så skriv endelig.
Den gør det selv når jeg spiller over hurtige 10Mbit netværkservere, og alle med en meget lav ping.

Mvh.
Avatar billede lassebm Nybegynder
26. marts 2003 - 08:47 #1
Lyder som en bug i spillet på serveren.
Kender du andre der spiller det, og evt. har samme problem ?
Avatar billede brandborg Nybegynder
26. marts 2003 - 08:48 #2
Hmmm... Det kan jo godt være en fejl i Software. Du kan evt. gå ind på spillets hjemmeside og hente en Patch og se om det virker.
Det virker nogengange... Men ikke altid =)
Avatar billede tams Nybegynder
26. marts 2003 - 09:07 #3
Spillet er fuldt opdateret, og jeg kender ikke andre der har det samme problem.... HJÆLP PLzzz