Avatar billede slein Nybegynder
25. marts 2003 - 23:05 Der er 10 kommentarer

kan du finde den her ???

Jeg skal bruge en bios update til en IBM netvista a40i og modelnummeret er 2284-70G...jeg kan ikke finde en der ikke skal ligges på en diskette(jeg har ikke noget diskettedrev)så hvis det kunne være en exe.fil ville det være dejligt !!!!jeg ved ikke om det eksisterer men jeg har hørt at man skulle kunne
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 23:15 #1
Du skal jo bruge en startdiskette uanset
Avatar billede slein Nybegynder
25. marts 2003 - 23:20 #3
jeg kender en der fandt en hvor man ikke skulle ...det var bare en exe.fil
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 23:21 #4
jamen du kan ikke flashe bios fra windows! Du skal være startet på en bootdiskette uden drivere!
Avatar billede slein Nybegynder
25. marts 2003 - 23:22 #5
ja den fandt jeg også ...mmmmm der er vist ingen udvej end at sætte drevet til igen !
Avatar billede slein Nybegynder
25. marts 2003 - 23:23 #6
nå ok .men kan man ikke bare opdatere biosen ????jeg aner intet om det
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 23:24 #7
nej, at flashe bios er en meget risikabel, og kilden affære! Hvorfor vil du opdatere din bios, har du problemer da?
Avatar billede slein Nybegynder
25. marts 2003 - 23:27 #8
ja den går kold engang imellem og så skriver den at den prøver at finde noget på bundkortet og går man så ind på hjælpesiden siger den at det trænger til en opgradering ?!?!
Avatar billede popsy Novice
26. marts 2003 - 00:48 #9
Jamen der er jo masser af andre opgraderinger til din pc derinde, men hvad med at formatere og geninstallere i stedet for?
Avatar billede popsy Novice
25. september 2003 - 14:59 #10
Lukketid?