Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 21:21 Der er 6 kommentarer

bærbart grafikkort.. HJÆLP >;-)

Hej jeg skal til at købe en bærbar comp. og så skal jeg lige vide om dette grafikkort kan bruges til noget som helst: S3 Savage 4 32MB + TV-ut

jeg  mener, er det ok at kunne spille eksempelvis CS på osv.  plZ hjælp :-)  og hvad vil i tro det vil give i en benchmark 2001 SE test, og den slags ting. FPS i cs osv... :D
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 23:11 #1
davs igen ;)
......ok lidt i forlængelse af http://www.eksperten.dk/spm/333017

godt nok en skam du ikke kan sætte enten ATI RADEON 9500/9700 eller NVIDIA GeForce4 Ti 4600/4800 i den. Ville være ret :))

er nu godt nok ikke specielt mange info man kan hente om din bærbare her
http://www.packardbell.dk/products/node341.asp?partNumber=P650011807&partner=amd

mja lidt specs self - er dog bare lige et lille prob - jeg har almost zero kendskab til PakardBell pcér

har lige brugt lidt tid på at lede på deres hp. Ret imponerede så lidt support der er at hente der :p
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 23:14 #2
uhm ja... :/ ... også hovedsageligt derfor jeg henvender mig her til :P
Processor, rammene, og harddisken ved jeg rigeligt om, det har jeg undersøgt andetsteds fra, men det er bare det grafikkort jeg ønsker info om... og det er vel at mærke S3 Savage 4 32MB + TV-out til en bærbar !  Hilfen bitte !!!
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 23:22 #3
plejer som regl også at være rimelig let at finde disse info.

sorry :/
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 23:27 #4
GH***
når man er blevet væk i skoven - ligger vejen som regl lige foran snuden af en selv
http://www.eksperten.dk/spm/247580
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
26. marts 2003 - 19:21 #5
hehe, jeg havde¨såmænd set det spørgsmål, og svarende dertil, men der er jo en forskel på stationære grafikkort og bærbare???  derfor tildeler jeg mit spørgsmål. Men fork det, jeg har købt bærbaren, og det ser ganske lækkert nok ud. så i behøver ikke at gøre mere ud af det, men tak for forsøget på hjælp da :D
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
26. marts 2003 - 20:04 #6
;) tja ihærdig var indsatsen
ups til at du havde svaret på det sp havde jeg ikke set <:-)

god fornøjelse med kræet og hvis kortet ikke kan klare presset, mon så ikke de kan foreslå et andet i shoppen 0:-)