Avatar billede jewler Nybegynder
25. marts 2003 - 20:45 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mangler produktnøgle!!

Hej

Jeg er ved at installere win 98 SE på min gamle computer.
Der er dog sket det uheldige, at produktnøglen er blevet væk. Tilbage står jeg med den orginale cd....? Kan jeg gøre noget, udover at købe en ny?
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. marts 2003 - 20:47 #1
Næh, ikke hvis du vil ha' installeret windows på lovlig vis.
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. marts 2003 - 20:47 #2
Prøv at ring til microsoft, evt send bonnen på den.
Avatar billede bamig Nybegynder
25. marts 2003 - 20:49 #3
Det sku surt!

Kontakte din forhandler. Snakke lidt med dem.

Ellers tror jeg sku at du må købe styresystemet igen.
Avatar billede jewler Nybegynder
25. marts 2003 - 20:49 #4
Vil selvfølgelig gerne have den orginale.....men bonnen, den har jeg da ikke mere!
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2003 - 20:50 #5
Sæt win98 i cdrommen, der ligger en reedme fil, der er hele nøglen.
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. marts 2003 - 20:51 #6
Hvis du stadig har det installeret på en anden computer kan du bruge www.aida32.hu til at se den med
Avatar billede jewler Nybegynder
25. marts 2003 - 20:54 #7
peet49 der findes da ingen reedme fil? og til Geforce3 har den desværre ikke installeret andre steder.
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2003 - 20:57 #8
På min gamle 98 skive, er der en reedme fil med nøgle.
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 20:59 #9
peet49> Tror altså kun det er pirater der er så flinke at lægge nøglen på selve skiven, det er i alt fald aldrig forekommet på mine skiver :)

Jewler> Tag kontakt til Microsoft, de plejer at være villige til at udlevere en ny produktnøgle, såfremt man indsender den originale cd til dem. De tilbagesender den sammen med en ny produktnøgle.

Ved ikke om de stadig gør sådan, men jeg har fået en w95 kode tilbage på den måde.

Prøv at kontakte dem.
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. marts 2003 - 20:59 #10
peet49 >> Den var hvis ikke helt lovlig :)
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2003 - 21:02 #11
tommyf>Det er en af de første 98ère, ved ikke hvorfor den har nøgle, den ser ellers meget original ud, var en der fulgte med en maskine, jeg købte i 97
Avatar billede jewler Nybegynder
25. marts 2003 - 21:03 #12
Peet49> Hvor på skiven ligger den fil så?
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 21:04 #13
Jewler> Microsoft Teknisk Support på telefon 44 89 01 11 (åben fra kl. 09:00 til 17:00 mandag til fredag).

Peet49> Den er kun lovlig hvis der medfulgte originalt certifikat!
Avatar billede popsy Novice
25. marts 2003 - 21:04 #14
:)
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2003 - 21:06 #15
Selvfølgelig, men den er aldrig blevet brugt, nu kører hele familien XP
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. marts 2003 - 21:08 #16
jeg har en gang fået en kode af M$ blot ved at dokumentere tilstedeværelsen af den originale CD
net-base.dk> når det ikke er lovligt skal det jo heller ikke stå her
Avatar billede summer Mester
25. marts 2003 - 21:46 #17
jewler, du har ikke svaret på om du har den liggende på en anden HD/computer. Hvis du har det ligger din her i Registry: HKEY_LOKAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Windows -> CurrenVersion -> Productkey I højre side