Avatar billede numbat Nybegynder
25. marts 2003 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formatering

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!!
Har et mindre problem som jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med..... jeg besluttede mig for at formatere min harddisk. Jeg har brugt Particion Magic 6.0 til at dele den med så jeg havde et C-drev og et F-drev. Da det var C-drevet jeg ville formatere smed jeg alle data der skulle gemmes (skoleopgaver, programmer med gemte data, musik, spil etc.) over på F-drevet og satte den uden at benytte dir funktionen til at formatere C-drevet. Til min rædsel opdagede jeg efter endt formatering at den have formateret F-drevet (og kun F-drevet) hvor alt det der skulle gemmes lå på.
Har ført hørt om (aldrig selv benyttet) progammer der genkalder tabt data og/eller 'skruer tiden tilbage' på computeren så den indholdsmæssigt ville ligne sig selv inden formatering. Hvor får jeg fat i sådan et program Håber der er nogen der kan hjælpe... der er sq røv hvis jeg mister de 70 GB blandet værk der lå på min compu.
Avatar billede double-g Juniormester
25. marts 2003 - 20:49 #1
Avatar billede doggy82 Praktikant
25. marts 2003 - 21:11 #2
OBS OBS OBS
Sørg nu for at du ikke installerer programmet på den formateret disk
- eller for den sags skyld overhoved ændrer noget -
da du kan komme til at overskrive de sektorer på disken hvor dine
tabte filer ligger !
Avatar billede numbat Nybegynder
26. marts 2003 - 04:11 #3
Takker for henvendelserne... benyttede mig af programmet double-g linkede til og jeg kan kun sige at de virker. Alle data er gendannet og fuldt funktionelle.
TAKKER!
Avatar billede doggy82 Praktikant
26. marts 2003 - 10:12 #4
Det var da kanont !!!  Tillykke med det  :-)
Avatar billede double-g Juniormester
26. marts 2003 - 12:42 #5
NP. Tabte data er sgu til at tude snot over. :-)

Takker for points