Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 18:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Gem som er væk!

Hejsa, jeg skriver for en ven som har installeret Windows ME og derefter opgraderet til XP! Det er sket på en helt ny harddisk! Nu er det problem bare at han kan ikke vælge "gem som" det kunne han ikke i ME og han kan heller ikke i XP! knappen er gjort lys så man ikke kan trykke på den Kan den såkaldte content advisor havde noget med det at gøre? Eller er jeg ude i noget værre rod her! :)

Svar ønskes på forhånd tak!
Avatar billede resten Nybegynder
25. marts 2003 - 18:16 #1
Aldrig opgarder xp formater og læg den ind på en ren hd så skal du se det hele virker :)
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 18:22 #2
Skal man ikke opgradere til XP? Kan jeg ikke bare få lukket den content advisor? Flere der har lavet lignende som så er gået galt på samme måde? Vil lige høre fra flere før jeg tager beslutning om svaret!
Avatar billede resten Nybegynder
25. marts 2003 - 18:25 #3
Mircrosoft har selv måtte sande at Windows xp ikke egner sig til at blive opgarderet fra tidliger systemer desvære :\
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 18:26 #4
Ok, vi gi'r den indtil ca. kl 20 hvis ingen andre skriver får du pointene! :)
Avatar billede mortrr Praktikant
25. marts 2003 - 18:33 #5
Content Advisor er en Internet Explorer tingest.
IE - Tools - Internet Options - Content - Disable.
Den vil nu spørge om et password.

Hvis du ikke har det password, kan du følge vejledningen på denne side:
http://www.computing.net/faq/content9x/content.html
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 20:49 #6
Hvis du Mortrr gider at lave et svar ville jeg gerne acceptere da dette hjalp mig mere, desværre resten!
Avatar billede resten Nybegynder
25. marts 2003 - 20:51 #7
Hvad har "gem som" med et password at gøre ?
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 21:02 #8
Det som morterr skriver er den korrekte løsning på mit problem!
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 21:05 #9
Jeg spørger tydeligt:
Kan den såkaldte content advisor havde noget med det at gøre?
og læs så derefter morterr's svar! :)

Så kan man da se det :)
Avatar billede mortrr Praktikant
25. marts 2003 - 21:05 #10
ok
Avatar billede resten Nybegynder
25. marts 2003 - 21:09 #11
Jeg skal have pudset min skærm så jeg kan læse mere end en linie :)
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 22:11 #12
Ja så er det heller ikke værre, vi laver da alle fejl :) Måske kan vi hjælpe hinanden en anden gang! :o)