Avatar billede guldfelt Nybegynder
25. marts 2003 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ændring af hyperlink til pic

Hej

Jeg arbejder på et word.doc hvor der er mange billeder sat ind ved hjælp af hyperlink.
Er det muligt at ændre hyperlinket til det rigtigt indsat billede uden at skulle indsætte alle billederne (300 stk) på ny??
mvh AG
Avatar billede tim123 Nybegynder
25. marts 2003 - 15:20 #1
ja hvis du højre klikker på billedet og vælger hyperlink kan du ændre addressen
Avatar billede guldfelt Nybegynder
28. marts 2003 - 08:57 #2
Jeg ønsker ikke at ændre adressen men at sætte billedet permanent in
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 00:25 #3
Marker hele dokumentet. Ctrl + a

Hold Ctrl og shift tasten nede, og tryk på F9. Det fjerner linket, men vær opmærksom på, at dit dokument kommer til at fylde en hel del mere. Hvis du har så mange billeder i, ville jeg gemme en kopi, hvis det nu skulle gå galt. Alle hyperlinks fjernes ved denne metode.