Avatar billede effo Nybegynder
25. marts 2003 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejlvisning af æøå i IE 5.0

Jeg sidder med en NT 4.0 og IE 5.0 UK, og får fejlvisninger med æøå, på eks. www.teledanmark.dk

Har tjekket language, og tilføjet danish.
Avatar billede jensendk Nybegynder
25. marts 2003 - 14:10 #1
Check om TDC viser øæå som &aring eller som å..  Hvis det sidste er tilfældet  er det tDC, der kvajer sig..
Avatar billede effo Nybegynder
25. marts 2003 - 15:04 #2
men det var det ikke...
Avatar billede mikef Nybegynder
25. marts 2003 - 15:11 #3
Har du checket at tegnsættet står til automatisk?

(menupunktet Vis/Tegnsæt/Automatisk)
Avatar billede effo Nybegynder
25. marts 2003 - 15:50 #4
Nu har jeg fundet ud af, at hvis man sletter hvad der er i temp internetfiles, bliver den vist fint næste gang...
Men..når man så booter op igen, og tilgår siden, er problemet der igen...
Avatar billede effo Nybegynder
25. marts 2003 - 16:43 #5
Hey Mikef. kunne du ikke lige give et svar, for det var det rigtige!
Avatar billede mikef Nybegynder
25. marts 2003 - 20:51 #6
Thanx