Avatar billede junglensfugle Nybegynder
25. marts 2003 - 09:40 Der er 10 kommentarer

Jungle Template?!?!

Hey!

Nogen der ved om man kan få en Template med tema "Junglen"?

Mange tak!

/Anders
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 09:41 #1
øhhh til Frontpage eller ????? kan du ikke lige uddybe lidt
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
25. marts 2003 - 10:10 #2
Jaa... men skal jo selvfølgelig redigere din i Frontpage.. og så smide den ud på nettet!
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. marts 2003 - 10:36 #3
prøv at forklare dig ordenlig.

1. vil du betale ??? for så findes der mange gode store sider hvor du kan købe en template
2. jungle ??? (nu kan jeg se dit navn heddder junglensfugle vil det sige det skal ha noget at gøre med fugle ?)
3. skal den være tip top klar eller kan du nøjes med en psd fil ??
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
25. marts 2003 - 10:41 #4
- Det skal være en gratis Template
- Ja - Det skal have noget at gøre med Jungle & Fugle (Da vi er en Counter-Strike klan)
3 - Ja den skal være helt i top!

:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. marts 2003 - 10:47 #5
okay en cs clan som skla bruge et jungle template :) okay en ny form for cs måske *GG* et hurtig søg på  google under free templates :) sååårh skal du bare rode dem igennem indtil du finder en i din smag :) men husk når alt er graitis er det ik det bedste....
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 13:43 #6
>>triple-x my thoughts excactly ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. marts 2003 - 13:51 #7
susanne hehe vi må jo ha samme tankegang så *GG*
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 14:03 #8
hehe ;o)

>>junglensfugle du kan f.eks. være heldig at finde en du kan bygge videre på her
http://www.microsoft.com/frontpage/downloads/addin/searchresults.asp?s=C&c=22&x=18&y=12

eller på en af følgende
http://www.freewebtemplates.com/
http://www.templatecentral.com/frontpage.asp

Der er ikke ligefrem et hav af gode/flotte gratis templates derude. Er der faktisk heller ikke noget at sige til, da det er en ret tidskrævende opgave at udarbejde. Kan dog være du er heldig - search and U might find ;)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
01. april 2003 - 19:05 #9
>>junglensfugle har du fubdet en template du kan bruge ???
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
20. maj 2003 - 18:22 #10
....har du helt opgivet at finde en template ?