Avatar billede nightwatch Nybegynder
25. marts 2003 - 00:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nero

Jeg har lige købt et Samsung sm 332 combo drev, og har problemer med at få det til at virke sammen med det nye drev. Nero vil gerne læse fra drevet, men ikke brænde. Hvad gør jeg ?          VH. LARS B.....
Avatar billede toocool Nybegynder
25. marts 2003 - 00:25 #1
Må man gætte på at den nero du bruger, ikke fulgte med det omtalte drev?

Din Nero kan med andre ord være "låst" til det drev den er leveret med, og du bliver nød til at købe en fri version........
Avatar billede mr-bob Nybegynder
25. marts 2003 - 00:27 #2
man formoder at du selvfølgelig HAR installeret driverne til drevet! ?
Avatar billede nightwatch Nybegynder
25. marts 2003 - 00:28 #3
Den version af nero jeg bruger er ikke låst til et bestemt drev
Avatar billede toocool Nybegynder
25. marts 2003 - 00:30 #4
I nero kan du vælge hvilket drev der skal brændes med, er det kun et image-drive som optræder der?
Avatar billede nightwatch Nybegynder
25. marts 2003 - 00:31 #5
Ja driverne er installeret, og drevet kan brænde i det medfølgende brænderprogram ( som ikke er i fuld version) og i clone cd
Avatar billede toocool Nybegynder
25. marts 2003 - 00:33 #6
Gå ind på www.nero.com og find en opdatering til din nero. Evt. kan det bare ikke kende drevet, fordi det er en version som er ældre end drevet......
Avatar billede nightwatch Nybegynder
25. marts 2003 - 00:33 #7
Ja i dialogboksen står der kun image- drive
Avatar billede nightwatch Nybegynder
25. marts 2003 - 00:35 #8
Jeg har prøvet at hente update til nero uden held
Avatar billede toocool Nybegynder
25. marts 2003 - 00:36 #9
hmmmmmmmmmm

Der plejer at være en list man kan gennemlæse, som viser om nero overhovedet understøtter dit drev.

Har du kigget i den?
Avatar billede nightwatch Nybegynder
25. marts 2003 - 00:40 #10
Nej det har jeg ikke, det vil jeg prøve, tak