Avatar billede liljedahl Nybegynder
14. november 2000 - 09:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

komme igang

Jeg vil godt igang med java, men jeg ved ikke noget om det. Jeg vil godt have hjælp,til at finde nogle sider, men siderne skal være på dansk.jeg vil også titler på bøger.
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
14. november 2000 - 09:12 #1
www.netcoders.dk kan du finde
hjælp...
Avatar billede disky Nybegynder
14. november 2000 - 09:12 #2
Websider på dansk om java, jeg har ikke rigtigt fundet nogle sidder der når særligt langt over \'Hello World\' stadiet :(

Jeg kan sende en stak links til engelske sider, men danske desværre ikke :(

Men jeg håber nogle andre evt. har nogle.

Hilsen Søren
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. november 2000 - 09:14 #3
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. november 2000 - 09:15 #4
Glimrende du havde tid til at vente på links....
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
14. november 2000 - 09:54 #5
måske skulle vi spørge admin om en f.eks. 5 timers åben-spm. skulle sættes, så alle har en muliged for at svare og få point. ?
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
14. november 2000 - 10:01 #6
Der findes ikke så mange bøger om java på dansk.......men hvis du kan læse svensk ???
Der er utrolig mange gode java bøger på svensk hvor alting bliver skåret ud i pap????????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. november 2000 - 10:17 #7
/X4all

Der findes trods alt folk, der opretter spørgsmål og først kommer igen timer efter. Men det er da rigtigt at folk måske burde tjekke lidt hurtigere, da svar som regel bliver givet rimeligt tjept. Her 5. min.

/Nikolaj
Avatar billede liljedahl Nybegynder
17. november 2000 - 12:44 #8
er der nogeb
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. november 2000 - 12:52 #9
/lijedahl

Det har intet med dig at gøre...