Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 00:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ang. grafikkort

hej jeg skal til at købe en bærbar comp. og så skal jeg lige vide om dette grafikkort kan bruges til noget som helst: S3 Savage 4 32MB + TV-ut

jeg  mener, er det ok at kunne spille eksempelvis CS på osv.  plZ hjælp :-)  og hvad vil i tro det vil give i en benchmark 2001 SE test, og den slags ting. FPS i cs osv... :D
Avatar billede henrik13 Nybegynder
25. marts 2003 - 00:07 #1
Prøv en anden gruppe, end access.
Avatar billede impulze Nybegynder
25. marts 2003 - 00:28 #2
tror den er ganske fint
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 19:37 #3
øhhh  hvorfor har du oprettet sp under Access ;)

umiddelbart de der ikke pokkers meget preformance at hente der
du vil være bedre tjent med et fra nVidia eller GForce
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 19:39 #4
hehe, ja jeg ved sq heller ikke hvorfor jeg oprettede det under acces ... men jeg fatter hat lige nu... især da jeg oprettede spørgsmålet, men hva fanden da.. :-D
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 19:56 #5
forresten.. jeg scorer pt. med min stationære (amd 1600+ 512 ddr pc2100 Geforce 3Ti200) 6400 på en benchmark 2001 - hvor meget vil i tro jeg scorer på det grafikkort som jeg har listet foroven i mit hovedspørgsmål.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 20:20 #6
hvorfor egentlig skifte til Savage når du har GeForce ;)

...kan ikke umiddelbart hitte nogen ordentlige anmeldelser på kortet

undrer mig lidt at der ikke en gang er nogen anmeldelser her http://www.hardware-test.dk/

hvis jeg skulle vælge (og havde pengene ;)) ville mit valg være en fra ATI RADEON 9700/9500 Serien eller NVIDIA GeForce4 Ti 4600

Savage figurerer ikke engang her http://www.futuremark.com/community/halloffame/

Her en tysk test (ingen Savage G**), men prøve lige at se resultaterne på de andre kort ;)
http://www.zdnet.de/techexpert/artikel/tests/grafikkarten/200301/vga0002-wc.html

hehe ikke godt er ikke en gang muligt at finde en review her http://www.zdnet.com/products/filter/guide/0,7267,1500117,00.html

G** vælg et andet kort ;)
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 20:42 #7
uhm.. nu er det sådan at det kunne være vildt fedt, sys jeg, hvis man kunne få et geforce 4 kort til en bærbar... så det er dér mit problem ligger... jeg ved nemlig intet om grafikkort til bærbare computer, og dette spørgsmål retter sig derfor med henblik på bærbare computere :-D  alm. grafikkort ved jeg en del om (og med henblik på det, og forholdet mellem pris og ydelse skal det være et gainward geforce 4 TI4800 SE, som skulle være det bedste. Det giver sammen med amd 2000+ og 512 ddr pc2700 en benchmark på 14000 (wow wow)). Men altså... grafikkort spørgsmålet retter sig mod bærbare pc'er...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 21:40 #8
G** sry havde jeg ikke lige set

hehe det her Access sp bliver mere og mere interessant. Beder lige en coadmin om at flytte sp....

Hvad er det for en bærbar du har - type osv ?
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 21:55 #9
hehe, jeg har posted sp i Hardware: gennerelt også... men bærbaren kan ses her (vær tålmodig.. siden er liiidt langsom :D)  http://www.packardbell.dk/products/node341.asp?partNumber=P650011807&partner=amd
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 21:58 #10
;) fyyy må du ikke. Du må kun have et sp åbent om samme emne

bare luk dette her sp, så følger jeg lige lidt med under den anden kategori :)

har du et evt link til det andet sp ?
Avatar billede mcdoggie Nybegynder
25. marts 2003 - 22:30 #11
http://www.eksperten.dk/spm/333369  her er et link.. :D  ps puha jeg skammer mig :D jeg giver sq bare dig pointene for dette spørgsmål så... :D  håber du fortsat vil forsøge at hjælpe mig :P
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
25. marts 2003 - 23:00 #12
;) behøver du nu ikke - oki finder lige dit sp :)