Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. marts 2003 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

IIS og Exchange

Når jeg skriver www.domæne.dk/exchange for jeg

You are not authorized to view this page

Jeg har haft server crass og på den gamle instalation virkede det upåklageligt

any ideas

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. marts 2003 - 22:16 #1
det er faktisk ved selve siden også, Altså www.domæne.dk
MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
24. marts 2003 - 22:17 #2
næææ det er det alligevel ikke det er kun webdelen af exchange

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. marts 2003 - 09:00 #3
ok, jeg opdatere lige
efter at have rodet lidt frem og til bage bla. geninstaleret iis og service packen til exchange, jeg har også været inde og rode lidt med nogle rettigheder på exchange i iis

nu kommer den op med at man skal verificere sig med user name og password, og når man gør det banker den lige lidt og derefter kommer der.

Siden kunne ikkke vises

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. marts 2003 - 09:01 #4
i iis står de ting ang exchange med et rødt error skilt

MC
Avatar billede larsennet Nybegynder
25. marts 2003 - 10:11 #5
Har du installeret Exchange Service pack 3, prøv dette... Jeg havde selv et problem der lignede og SP3 hjalp !!!!
JAN
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. marts 2003 - 10:12 #6
Det er instaleret og geninstaleret da jeg opdaegede problemmet, Jeg sidder snart kun med tanken om at geninstalere hele serveren

Hulk hulk

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. marts 2003 - 10:34 #7
hmmm det blev til en formatering og nu køre det
men tak for din tid larsennet

MC